ما برآنيم كه با به وجود آوردن فضايي باز امكان خبررساني سالم و بدون سانسور در زمينه رسانه هاي فارسي زبان و بين المللي را فراهم نماييم.
آدرس تازه ما:
http://persianbravo.orq.ir
ما همچنان در دو آدرس قبلي نيز آپديت مطالب را خواهيم داشت:

http://persianbravonews2.blogspot.com
http://persianbravonews.blogfa.com

۱۳۸۸ شهریور ۹, دوشنبه

تغيير و تحولات سه شبكه فارسي



شبكه هاي iran tv - pen tv و tapesh از فركانس 11470 رسما قطع و تست كارت جايگزين اين سه شبكه شد.همچنين تلويزيون تپش2 يا t2 از فركانس قبلي قطع و تست كارت جايگزين آن گرديد.همچنين تلويزيون تپش رسما كار خود را روي فركانس 11054 هاتبرد آغاز و به جاي نام smart cast tapesh روي منوي رسيورها نام tapesh tv جايگزين گرديد.

هم اكنون تلويزيون ايران را ميتوانيد روي فركانس 12207...تلويزيون پن روي 12476 را در ماهواره هاتبرد دريافت نماييد.


۱۳۸۸ شهریور ۶, جمعه

win tv

شبكه جديد حرفه اي به نام WIN يا washington international network از پاييز امسال آغاز به كار خواهد كرد اين شبكه كه شبكه اي خبري خواهد بود افرادي از كادر گذشته صداي آمريكا نظير لونا شاد و احمدرضا بهارلو حضور خواهند داشت.اين شبكه ابتدا در آمريكا و كانادا و در مرحله بعد در ايران و اروپا روي ماهواره و همچنين از زمان افتتاح به صورت آنلاين روي سايت اين شبكه قابل دريافت خواهد بود.اين شبكه در اطلاعيه اي كه در سايت رسمي خود گذاشته اعلام كرده كه برنامه هاي اين شبكه خبري و تحليلي سياسي و اجتماعي با كادري حرفه اي خواهد بود كه پيوندي ميان ايرانيان سارسر دنيا و مردم داخل ايران به وجود خواهد آورد.همچنين خبرها به دو زبان انگليسي و فارسي ارائه ميشوند.حدس شخصي من اينه كه اين شبكه تلويزيوني جاي خالي يك شبكه خوب خبري و حرفه اي رو براي فارسي زبانان پر خواهد كرد.

*************

اخبار ما را از آدرس زير نيز ميتوانيد دنبال كنيد:

http://persianbravonews.blogspot.com

۱۳۸۸ شهریور ۴, چهارشنبه

دو خبر تازه


exclusive news:طبق خبرهاي رسيده شبكه MTC تلويزيون ملي روي آمريكا و كانادا روي اير رفته و اينبار تبديل به يك شبكه سياسي تمام عيار شده است.اين شبكه كه به مديريت آقاي هاشمي زاده برادر همسر ضيا آتاباي ميباشد اينبار برنامه power of one وي را نيز جزو برنامه هاي اصلي اين شبكه قرار داده و قرار است بزودي اين برنامه به بينندگان شبكه ارائه شود.مشخصات اين شبكه براي آمريكا و كانادا از قرار زير ميباشد:

گالكسي19

12122

HOR

20000

3.4
سپاس ويژه از ميلاد1(سرباز وطن)

تلويزيون اميد ايران فركانس جديدي را براي ايران و اروپا اعلام كرد. اين فركانس تا اين ساعت هنوز شبكه اميد ايران را روي اير نبرده ولي احتمالا ظرف امروز و فردا اين مورد انجام ميشود.قبلا فركانس ديگري را اين شبكه اعلام كرده بود كه به گفته نادر رفيعي مدير شبكه به دليل آنچه كه از آن به عنوان فركانس شبكه هاي پورنو! ياد كرد آن فركانس را قبول نكرده بود.فركانس جديد اين شبكه از قرار زير است:

هاتبرد

10853

هوريزنتال

27500

3.4



۱۳۸۸ شهریور ۳, سه‌شنبه

pen tv unvisible now!


تلويزيون پن به دلايل نا معلوم از فركانس جديد خود يعني 11476 قطع شد.اين شبكه كه چندي پيش جدا از فركانس ضعيف 11470 جايگزين itn+ شده بود هم اكنون از فركانس بالا قطع و تنها از فركانس قبلي 11470 قابل دريافت است.حميد شب خيز يكي از مديران اين شبكه قبلا اعلام كرده بود كه تلويزيون پن نيز روي فركانس 12207 فركانس فعلي itn منتقل خواهد شد.در صورت داشتن خبري از اين شبكه از همين طريق به اطلاع شما گراميان ميرسانيم.

********************

آدرس بلاگ اسپات با امكانات ويژه:

http://persianbravonews.blogspot.com

۱۳۸۸ شهریور ۱, یکشنبه

تلويزيون نور در نايلست


در آستانه ماه رمضان تلويزيون اسلامي نور كه از داخل ايران حمايت ميشود برنامه هاي رسمي خود را آغاز كرد.اين شبكه به اسلام و مذهب شيعه به كمك اجراي برنامه هاي متنوع و سوژه هاي مختلف ميپردازد.اين كانال تلويزيوني روي هاتبرد و يوروبرد9 و اخيرا روي نايلست(آتلانتيك برد 4) در حال پخش برنامه ميباشد.اين در حاليست كه بسياري از كانالهاي ماهواره اي فارسي زبان حتي قادر به گرفتن يك فركانس در يك ماهواره نيستند.

آتلانتيك برد4(نايلست)

10872

ورتيكال

27500

3/4
************
در صورت اشكال در ورود به اين آدرس به آدرسهاي زير مراجعه كنيد:
http://persianbravonews.blogspot.com
http://persianbravonews.tk
http://persianbravonews.orq.ir

GAME ONE TV...FTA

بازيهاي كامپيوتري در تمام دنيا بخصوص بين جوانان جايگاه خاصي را پيدا كرده و كسي نيست كه از بازي ساده در داخل گوشي موبايل تا بازيهاي حرفه اي در كامپيوتر و كنسولها را انجام نداده باشد.چند سال پيش شبكه اي به نام gAME oNE از پكيج MTV FRANCE روي هاتبرد برنامه هاي خود را در زمينه ياد شده پخش ميكرد و در ايران و جهان بينندگان فراواني داشت كه متاسفانه پس از كد شدن ديگر به صورت آزاد قابل دريافت نبود.هم اكنون اين شبكه تا مدتي محدود به صورت رايگان روي هاتبرد قابل دريافت شده است.شما علاقمندان را به ديدن اين شبكه دعوت مينماييم.

Hotbird 6 (13.0E)

11034.00

V

27500

3/4

۱۳۸۸ مرداد ۳۰, جمعه

kahkeshan tv & more news


تلويزيوني به نام كهكشان روي ماهواره hellas روي اير رفت .اين شبكه از نروژ پخش ميشود و فعلا به صورت ساعتي برنامه هاي خود را ارائه ميدهد..لازم به توضيح است كه اين شبكه روي ايران و خاورميانه نيز قابل دريافت است.

توضيحاتي در مورد اين شبكه در سايت كهكشان ذكر شده كه اين توضيحات را براي اطلاع شما درج ميكنيم:

تلوزیون کهکشان
برترین تکنولوژی پیام رسانی

کهکشان کانال ماهواره ای نوینی است برای بینندگان ایرانی و پارسی زبانان با برنامه های گسترده و گوناگون در باره زندگی در ایران و در سراسرجهان و همراه با برنامه های گزارشی مردمی ، هنری و ادبی ِ(نمایش، سینما، کنسرت ...)

برنامه های ما دو سویه اند: ایران و جهان ـ جهان و ایران.

در آینده ای نزدیک تلویزیون کهکشهان و Internet دست به دست هم می دهند تا با برنامه هایی پویا ، بینندگان ما بتوانند گزینش بیشتری داشته باشند. ما سربلندو شادمانیم که با ایرانیان برای ایرانیان برنامه می آفرینیم.

تلویزیون کهکشان سازمانی فرهنگی است ، ازاینرو درهای آن بروی رهنمودهایی که مارا در بهبود برنامه ها یاری دهند، بازاست.

تلویزیون ماهواره ای کهکشان با دیش خانگی استاندارد ۶۰ سانتیمتری توان گیرندگی دارد.

تماس: GalaxyDigiSat@gmail.com

Watch KAHKESHAN TV on:
HELLAS-SAT2 at 39.0E 13h30 - 19h30 GMT
Uplink frequency 14341 Mhz

Downlink frequency 11541 Mhz

سپاس از كام گرامي

***

خبر دوم اينكه تلويزيون تپش روي فركانس 11054 كه قرار بود اين شبكه با كيفيتي آنچناني روي اير برود با كيفيتي پايين فعلا اين شبكه را به ديدگان بينندگان اين شبكه ميرساند .احتمالا بزودي اين قدرت پخش اين شبكه روي فركانس مذكور بالا خواهد رفت.

هاتبرد

11054
H

27500

سپاس از ميلاد1(سرباز وطن)

ظرف امروز يا فردا تلويزيون اميد ايران نيز فركانس جديدي را براي ايران و اروپا اعلام خواهد كرد.همچنين تلويزيون ايران روي فركانس 12207 هاتبرد جايي كه قبلا تلويزيون me برنامه پخش ميكرد ثابت شد و بزودي كمپاني گلوب كست اين شبكه را از فركانس پر درد سر 11470 قطع خواهد كرد.

و خبر آخر اينكه تلويزيون كانال جديد از روي ماهواره eutelsat w2m قطع شد.. علت اين قطع شدن مشخص نيست.

****************************************************

اخبار ما را از آدرس زير نيز ميتوانيد دنبال كنيد:

http://persianbravonews.blogspot.com


۱۳۸۸ مرداد ۲۹, پنجشنبه

افتتاح مجدد تلويزيون صبا خيال يا واقعيت؟


تلويزيون صبا قرار است مجددا راه اندازي شود...چند سال پيش قرار بود مهدي كروبي تلويزيوني مستقل كه بيانگر نظرات و ديدگاههاي وي و حزب اعتماد ملي باشد با مديريت بهروز افخمي افتتاح كند...

تمام برنامه ها دستگاهها و وسايل لازم براي افتتاح يك تلويزيون در امارات نصب شد...استوديوي كوچكي نيز براي اجراي برنامه ها در اين كشور كوچك پايه گذاري شد و قرار بود شب يلداي آن سال افتتاح اين شبكه باشد.

اما مخالفت ها جبهه گيريهاي بسياري از سران و گروههاي جناح راست و اصولگراي وقت باعث آن شد تا اين پروژه در نطفه خفه شود..

ولي پس از انتخابات اخير و تقلبهاي گسترده در آن كه مخالفان دولت فعلي و جمع كسيري از مردم به آن معتقدند و درگيريهاي زيادي كه در كوچه و خيابان صورت گرفت شايد تنها رسانه هايي كه نامزدان معترض به نتايج انتخابات ميتوانستند به صورت رسمي خبرها و اطلاعات خود را رد و بدل كنند سايت قلم وابسته به ميرحسين موسوي و روزنامه اعتماد ملي وابسته به جناح مهدي كروبي بود كه چند روز گذشته با بسته شدن روزنامه اعتماد ملي تنها رسانه اين حزب هم به حال تعطيل درآمد.

حال به نقل از سايت جرس كروبي قرار است مجددا تلويزيون صبا را راه اندازي كند تا لااقل رسانه اي آزاد براي بيان نظرات و موضع گيريهاي مخالف دولت باشد.البته همچنان كروبي در پي آزاد سازي روزنامه خود استكه در صورت رفع توقيف وي فعلا سراغ تاسيس تلويزيون صبا نخواهد رفت.

پس از درج اين خبر تعداد زيادي از كارگردانان و توليد كنندگان براي همكاري در اين شبكه اعلام آمادگي كرده اند.

توضيح: اين خبر فعلا از منابع رسمي تاييد نشده و تنها منبع پخش اين خبر سايت جرس ميباشد.در ضمن اين مطلب چكيده اي از مطلب درج شده در سايت ياد شده بود.

سپاس از آرياي گرامي

***

http://persianbravonews.blogspot.com

http://persianbravonews.tk

http://persianbravonews.orq.ir

سيماي آزادي روي ماهواره جديد


تلويزيون و راديوي سيماي آزادي رسانه وابسته به گروهك مجاهدين خلق روي ماهواره يوتل ست دبليو 2 ام روي اير رفت.اين تلويزيون داراي 2 كانال صدا ميباشد كه روي كانال دوم صدا راديوي وابسته به اين گروهك شنيده ميشود.

Satellite: Eutelsat W2M
Freq:11472
SR: 27500
POL: Ver
FEC: 2/3

با سپاس از ميلاد1

اخبار ما را از آدرس بلاگ اسپات با امكاناتي ويژه نيز دنبال نماييد:

http://persianbravonews.blogspot.com

۱۳۸۸ مرداد ۲۸, چهارشنبه

rai africa temp.fta

تلويزيون rai international كه جزو مجموعه كمپاني رسانه اي RAI ITALY بوده و شبكه هاي تلويزيوني و راديويي مختلفي را ارائه ميدهد هم اكنون به صورت رايگان البته براي تست و براي مدتي مشخص برنامه هاي خود را ارائه ميدهد.اين شبكه rai italia 3 africa نام دارد.

Hotbird 8 (13.0E)

- 12360.00

27500

3/4

H

آدرسهاي ديگر ما:

http://persianbravonews.blogspot.com

http://persianbravonews.tk

http://persianbravonews.orq.ir

۱۳۸۸ مرداد ۲۵, یکشنبه

اطلاعيه كانال جديد و خداحافظي با تپش؟؟؟!!!

اطلاعیه در باره بازگشت کانال جدید به ماهواره هاتبرد

خوشحالیم به اطلاعتان برسانیم که کانال جدید که از ٥ مردادماه به دلیل پارازیت شدید جمهوری اسلامی از هاتبرد پخش نمی شد و صرفا از طریق ماهواره یوتل سات و همچنین از طریق اینترنت قابل دسترس بود، اکنون دوباره در هاتبرد نیز قابل دریافت خواهد شد.

برنامه های کانال جدید را میتوانید هر روز از ساعت ٧ صبح تا ٧ شب تهران بر روی فرکانس جدید (تلویزیون کومله) دریافت دارید:

فرکانس: ١٢٤٧٦
سیمبل ریت: ٢٧٥٠٠
اف ای سی: ٤/٣ (سه چهارم)
پلاریزاسیون: افقی

در صورتیکه مشکل فنی غیر قابل پیش بینی ای رخ ندهد برنامه های کانال جدید در روز ١٥ اوت ٢٠٠٩ برابر با ٢٤ مرداد ماه ١٣٨٨ بر روی فرکانس فوق پخش خواهد شد.

یادآور میشویم که کانال جدید در صدد است تا علاوه بر پخش ١٢ ساعته فوق و همزمان با آن، امکان پخش برنامه های خود را در فرکانس دیگری در ماهواره هاتبرد و بصورت ٢٤ ساعته فراهم کند. همچنین برنامه کانال جدید کماکان بصورت ٢٤ ساعته در اینترنت قابل دریافت است.

از این فرصت استفاده کرده و از همه دوستانی که در این مدت با نگرانی در مورد ادامه کار کانال جدید در هاتبرد می پرسیدند و نیز از عزیزانی که امکان پخش مجدد آنرا فراهم آوردند عمیقا تشکر میکنیم. فرکانس و سایر مشخصات و ساعات پخش مجدد کانال جدید در هاتبرد را به اطلاع همه علاقمندان برسانید.

فرستنده این مطلب:

میلاد1 گرامی با سپاس


تلویزیون t2 از دیروز قطع شده است....علت این قطعی معلوم نیست ولی گاهی اوقات این شبکه روی color bar صدا نیز پخش میکند...احتمالا این مورد اشکال فنی از کمپانی ماهواره میباشد.

update:طبق خبرهای رسیده به دلیل اختلاف اين شبكه با کمپانی ماهواره این شبکه در هاتبرد موقتا روی هیچ فرکانسی قابل دریافت نمیباشد.

update2:هم اكنون روي فركانس 11470 تپش1و 11411 تپش2 به جاي نام اين شبكه ها روي منوي رسيورها test card مشاهده ميشود...فعلا خبري از رفتن اين شبكه روي فركانس جديد در دست نيست.

۱۳۸۸ مرداد ۲۱, چهارشنبه

TRT ARABIC.....TRT ARAPÇA


مدير شبكه trt arabic

در آخرین خبر منتشر شده از سوی شبكه رسانه اي دولتي تركيه TRT، شبکه trtعربی برای پخش آماده شده است. همچنین به شبکه فارسی نیز اشاره شد. شبکه فارسی گروه trt در دست ساخت و آماده شدن قرار داره اما شبکه عربی مراحل پایانی خودش رو طی میکنه. تاریخ مشخصی برای افتتاح ذکر نشده اما از خبر پیداست که به زودی شبکه عربی این گروه بر روی آنتن خواهد رفت.

با تشكر از اردشير عزيز براي اين مطلب

توضيح:شما هم ميتوانيد نويسنده مطالب اين مجله باشيد..شما ميتوانيد مطالب مفيد خود را ايميل كرده و يا در قسمت نظرات زير هر مطلب بنويسيد تا با نام خودتان منتشر گردد.

۱۳۸۸ مرداد ۱۹, دوشنبه

orange sport

شبكه تلويزيوني ورزشي جديدي روي ماهواره هاتبرد روي اير رفت.اين شبكه كه orange sport info polska نام دارد متعلق به كشور لهستان و شامل برنامه ها مباحث و مسابقات مختلف ورزشي كشور لهستان و اروپا مي باشد...ديدن اين شبكه را به ورزش دوستان پيشنهاد ميكنم.

همانطور كه قبلا اعلام كرديم تلويزيوت nat geo ابوظبي روي فركانسي جديد در نايل ست نيز قابل دريافت شده بود...روي اين ترانسپوندر شبكه هاي خوب ديگري نيز وجود دارند كه همينجا به معرفي برخي از اين شبكه ها ميپردازيم:

شبكه اي به نام Orient يا مشرق روي اين فركانس روي اي رفته است...اين شبكه متعلق به كشور مصر و داراي برنامه هاي مفيد و سرگرم كننده به زبانهاي عربي و يا در بخش فيلم و برخي برنامه ها به زبان انگليسي ميباشد.

شبكه euro news نيز روي اين ترانسپوندر در حال پخش خبر و برنامه هاي خود ميباشد.اين شبكه تنها شبكه خبري مصور در دنيا ميباشد كه به زبانهاي مختلف برنامه هاي خود را پخش ميكند..قرار است در آينده نزديك زبان فارسي نيز به تراك زبانهاي اين كانال خبري اضافه شود.

و شبكه auto moto كه همانطور كه از اسمش پيداست حول محور اتومبيلها و موتورسيكلتهاي جديد قطعات و tuning اتومبيل برنامه هاي خود را ارئه ميدهد.برنامه هاي اين كانال مصري به زبانهاي عربي و در برخي برنامه ها به زبان انگليسي ميباشد.

Atlantic Bird 4A (7.0W)

10911.00

V

27500

3/4

************

آدرس بلاگ اسپات ما:

http://persianbravonews.blogspot.com

آدرسهاي ديگر ما:

http://persianbravonews.tk

http://persianbravonews.orq.ir

ايميلهاي ما جهت تماس شما عزيزان:

irani_aryayi@yahoo.com

mrdish@persianbravo.tk

info@persianbravo.tk

۱۳۸۸ مرداد ۱۸, یکشنبه

دو هنرپیشه ایرانی از بریتانیا تقاضای پناهندگی کردند

دو هنرپیشه و نوازنده جوان ایرانی، که در فیلم "کسی از گربه های ایرونی خبر نداره" ساخته بهمن قبادی بازی کرده بودند، از کشور بریتانیا تقاضای پناهندگی کرده اند.

اشکان کوشانژاد 24 ساله و نگار شقاقی، دوست دختر 23 ساله او، برای نمایش این فیلم در جشنواره فیلم کن به همراه بهمن قبادی از ایران خارج شدند.

فیلم "کسی از گربه های ایرونی خبر نداره" درباره وضعیت گروه های موسیقی زیرزمینی در تهران است که آقای کوشانژاد و خانم شقاقی نقش های اصلی این فیلم را بازی می کردند.

این دو نفر ادعا کرده اند نیروهای امنیتی در ایران، یکی دیگر از اعضای گروه موسیقی شان را که در بریتانیا همراه آنها بوده، بعد از بازگشت به تهران دستگیر کرده اند و به همین دلیل اگر آنها به ایران برگردند، جانشان در خطر خواهد بود.

فیلم "کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره" ساخته بهمن قبادی،کارگردان ایرانی جایزه ویژه بخش "نوعی نگاه" را در شصت و دومین دوره فستیوال بین‌المللی کن برنده شد. این فیلم از راه‌های "غیررسمی" به جشنواره عرضه شده بود.

فیلم سینمایی "کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره" داستانی مستندگونه دارد و به دردسرهای گروه‌های فعال در "موسیقی زیرزمینی" در ایران می‌پردازد. در فیلم دختر و پسر جوانی برای تشکیل یک گروه موسیقی زیرزمینی، اجرای کارهای خود، خروج از کشور به قصد برگزاری کنسرت، به هر دری می‌زنند اما سرانجام به خاطر موانع فراوان شکست می‌خورند.

در فیلم غیر از یک هنرپیشه حرفه‌ای، یعنی حامد بهداد بازیگر سینما و تلویزیون، سایر بازیگران از جمله اشکان کوشانژاد و نگار شقاقی، غیرحرفه‌ای هستند و در واقع ایفاگر نقش واقعی خود هستند.

۱۳۸۸ مرداد ۱۶, جمعه

رادیو پدر روی هاتبرد





رادیو پدر ارگان رادیویی تلویزیون کانال یک به مدیریت شهرام همایون روی یکی از فرکانسهای هاتبرد قابل دریافت شد.این کانال رادیویی که برنامه های کانال یک را به صورت صوتی رله میکند با همین نام روی شبکه رادیویی که قبلا رادیو ایتالیا1 نام داشت جایگزین گردید.تلویزیون کانال یک به دلیل پارازیتهای شدید از سوی ایران قادر به آمدن به صورت تصویری در هاتبرد نمیباشد.

هاتبرد
Freq:11200
SR: 27500
POL: Ver
FEC: 5/6
سپاس از میلاد1 گرامی
*******
آدرسهای دیگر ما:
http://persianbravonews.tk
http://persianbravonews.orq.ir
و آدرس بلاگ اسپات ما با امکانات ویژه:
http://persianbravonews.blogspot.com

۱۳۸۸ مرداد ۱۴, چهارشنبه

فركانس جديد nat geo و epg براي mbc persia

با دو خبر در خدمتتان هستيم . تلويزيون national geographic abudhabi فركانس خود را روي ماهواره آتلانيك برد4(نايلست) تغيير داد..اين شبكه بسيار خوب روي ترانسپوندري تازه از اين ماهواره كوچ كرده است.


Atlantic Bird 4A (7.0W)

10911.00

V

27500

3/4

Atlantic Bird 4A (7.0W)

11409.00

H

27500

3/4

و خبر دوم اينكه اطلاعات برنامه هاي تلويزيوني(electronic program guide)كه اصطلاحا EPG ناميده ميشود امكاني است روي اكثر رسيورها موجود بوده كه در صورت ساپورت شبكه و كمپاني ماهواره اي به راحتي بيننده را قادر ميكند تا به نام و مشخصات و همچنين ساعات پخش برنامه هاي تلويزيوني و راديويي دست پيدا كند.

اين امكان هم اكنون براي شبكه MBC PERSIA البته فعلا تنها براي كاربران ماهواره عربست يا بدر ممكن شده و بينندگان و علاقمندان به برنامه ساعات پخش اين شبكه ميتوانند با فشار يك دكمه دسترسي داشته باشند.

احتمالا epg اين شبكه روي نايلست نيز فعال خواهد شد.

با سپاس از وحيد و پدربزگ

آدرس خلاصه شده ما به شرح زير است:

http://persianbravonews.tk

http://persianbravonews.orq.ir

همچنين شما گراميان ميتوانيد به آدرس بلاگ اسپات ما سر زده و در نظرسنجي ويژه ما شركت كنيد:

۱۳۸۸ مرداد ۱۱, یکشنبه

دو آپديت و يك درد دل در مورد يك عروس تعريفي!!!

تلويزونهاي جام جم آمريكا و اميد ايران فركانس خود را در آمريكا كانادا و مكزيك تغيير دادند..فركانس تغيير يافته اين شبكه ها روي ماهواره گالكسي به شرح زير ميباشد:

گالكسي25

12122

هوريزنتال

20000

3/4

شبكه ساعتي kliksat كه بر روي كانال6 به صورت ساعتي برنامه پخش ميكرد برنامه هاي خود را در ساعات قبل روي تلويزيون body timeپخش ميكند.اين شبكه قصد دارد با گرفتن كمكهاي مالي تلويزيون خود را به صورت 24 ساعته ارائه دهد.

و در آخر تلويزيون tv persia ببخشيد!tv persia one تغيير عجيبي در پخش موزيك ويديوهايش صورت گرفته است.ظاهرا شبكه هاي فارسي داستان معروف عروس تعريفي!!!!!! در موردشون صدق ميكنه..

اين كانال از روزي كه لوگوي خود رو از بالاي تصوير برداشته تا لوگوي جديد tvp1 رو اون بالا علم كنه موزيك ويديوهاي ايراني و خارجي اش به حداقل رسيده و شده تلويزيون پخش موزيك موزيك ويديو عربي!!

اونهم نه كليپهاي درست و حسابي عربي بلكه كليپهايي از خوانندگان دست دهم و ناشناس كه معمولا حتي شبكه هاي خوب موزيك عربي مثل روتانا و يا ملودي اين شوها رو پخش نميكنن...

واقعا من نميفهمم كه اين شبكه داره كجا ميره؟پخش فيلم و سريال به قيمت چي؟؟؟افت كيفيت برنامه ها؟؟

به هر حال من در ايميلي اين شكايات رو مستقيما به خشايار غياثي مدير شبكه يادشده فرستادم و در صورت گرفتن جواب همه شما همراهان رو در جريان خواهم گذاشت......

ديگر نگوييم tv persia------بگوييمtv arabia!

rtv package fta


Hotbird 8 (13E) - NTV: RTV International is now transmitted Free To Air (12322.00MHz, pol.H SR:27500 FEC:3/4 SID:14802 PID:41/42 Russian,43). (2009-08-01 16h38)

Hotbird 8 (13E) - NTV: Nashe Kino is now transmitted Free To Air (12322.00MHz, pol.H SR:27500 FEC:3/4 SID:14804 PID:48/49 Russian,50). (2009-08-01 16h38)
Hotbird 8 (13E) - Detski Mir is now transmitted Free To Air (12322.00MHz, pol.H SR:27500 FEC:3/4 SID:14803 PID:45/46 Russian).
(2009-08-01 16h38)
Hotbird 8 (13E) - Teleklub is now transmitted Free To Air (12322.00MHz, pol.H SR:27500 FEC:3/4 SID:14803 PID:45/46 Russian).
(2009-08-01 16h38)

شبكه هاي ياد شده بالا شبكه هاي روسي ميباشند كه از ديروز تا مدتي به صورت رايگان برنامه پخش ميكند.

www.persianbravonews.blogfa.com

www.persianbravonews.orq.ir

از اين پس آدرس ما را ميتوانيد به صورت زير به خاطر بسپاريد:

http://www.persianbravonews.tk

http://persianbravonews2.tk

۱۳۸۸ مرداد ۱۰, شنبه

قطعي كانال 6 و تفسيري بر روز اول پخش فارسي1


تلويزيون كانال 6 دو سه روزي است كه از فركانس 11470 هاتبرد قطع شده است...دوست عزيزم آرا با تمام تماسي كه سعي كرد با شبكه كانال 6 و همچنين كليكست بگيره تنونست خبري از اين قطع شدن بگيره..اين در حاليست كه ظاهرا سيگنال اين كانال دريافت ميشود.در صورت گرفتن هرگونه خبر از اين شبكه شما رو مطلع خواهم كرد.

و بالخره تلويزيون فارسي1 افتتاح شد...اگر بخواهيم تفسيري بر روز اول پخش برنامه هاي اين كانال داشته باشيم بايد گفت اين شبكه با كيفيتي خوب و برنامه هايي مطلوب برنامه هاي خود را ارائه ميدهد ولي خوب ايرادهاي بزرگي هم دارد كه يكي از اين ايرادها دوبله نه چندان دلچسب و بدون احساس سريالهاي اين شبكه است .انگاري كسي كتابي را جلوي خود گذاشته و از آن روخواني ميكند!!!!

مورد دوم پخش بدون برنامه ريزي سريالها و برنامه ها در شب اول بود تا جايي كه دو سريال با فاصله كمي مجددا تكرار شدند ...يكي از سرياها بين 15 تا 20 دقيقه بدون صدا پخش شدند....

برنامه موزيك درخواستي يا remote control چند بار پشت سر هم تكرار شد و......

البته اين شبكه تلويزيوني مطمئنا اشكالات خود را بزودي برطرف خواهد كرد و برنامه ها مرتب تر خواهند شد.تنها چيزي كه احتمالا باقي خواهد ماند و براي ما ايرانيان و باقي فارسي زبانان كه هميشه مردمي بوديم كه همه الطاف جهاني با منت به ما داده شده و حتي حق اعتراض هم به دليل عدم اتحاد و يكپارچگي نداريم دوبله بي حس و غير حرفه اي اين شبكه خواهد بود....

در پايان در مورد شبكه فارسي1 بايد بگم اين كانال شعبه كمپاني بزرگ استار در هنگ كنگ ميباشد و اين كمپاني قصد دارد شعبه هاي ديگري مثل [v] فارسي...فارسي2...فارسي3و....در سوژه ها و تيپ برنامه هاي مختلف خواهد بود...برنامه ريموت كنترل هم كه ديشب اولين قسمت آن پخش شد ارائه ايست از شبكه [V]...

tv persia1

نام شبكه TV PERSIA طبق اعلام مديريت اين كانال به TVPERSIA1 تغيير يافت..هم اكنون برنامه هاي اين كانال تلويزيوني بدون لوگو پخش ميشود و بزودي لوگوي جديد اين شبكه خوب نيز روي اير ميرود....بزودي زود منتظر تست كارت TV PERSIA2 روي نايلست يا احتمالا هاتبرد باشيد...طبق خبرهاي رسيده و اعلام قبلي اين كانال جديد به پخش سريال و فيلم سينمايي ميپردازد.

pbn other adress:

http://persianbravonews.blogfa.com