ما برآنيم كه با به وجود آوردن فضايي باز امكان خبررساني سالم و بدون سانسور در زمينه رسانه هاي فارسي زبان و بين المللي را فراهم نماييم.
آدرس تازه ما:
http://persianbravo.orq.ir
ما همچنان در دو آدرس قبلي نيز آپديت مطالب را خواهيم داشت:

http://persianbravonews2.blogspot.com
http://persianbravonews.blogfa.com

۱۳۸۸ تیر ۵, جمعه

مطلب اختصاصی pbn:درگذشت مایکل جکسون

سلطان موسیقی پاپ جهان مایکل جکسون نابهنگام در گذشت..وی که دو ماهی تا سن 51 سالگی فاصله داشت قصد داشت تا تور بزرگ دور دنیای خود را بزودی آغاز کند.به جرات میتوان گفت مایکل جکسون یکی از خبرسازترین و شایعه سازترین هنرمندان در زمینه موسیقی پاپ دنیا بوده و مسایل اخلاقی بسیاری را به وی نسبت داده بودند.

اما این مسایل چیزی از هنر این آرتیست نامی کم نکرده و میشود گفت وی پر فروشترین البوم موزیک در دنیا را با نام thriller به دنیای موسیقی عرضه کرده...وی که از 5 سالگی یعنی 45 سال بود که در دنیای هنر میدرخشید ساعت 12:30 دیروز به علت مشکلات قلبی به اغما رفت و پس از حدود 2 ساعت در بیمارستان ucla کالیفرنیا ساعت 2:28 دقیقه بعد از ظهر به وقت لس آنجلس به علت ایست قلبی دوستدارانش را تنها گذاشت و همگان را در بهت و حیرت فرو برد.

امروز صبح اکثر رسانه های خبری اخبار مهم خود را به این موضوع اختصاص دادند...حتی امروز صبح به وقت ایران لری کینگ در شبکه معتبر خبری CNN برنامه ویژه ای در رسای فقدان این هنرمند منحصر به فرد اجرا کرد..مایکل جکسون در اواخر عمر خود در خانه ای اجاره ای زندگی میکرد و دچار مشکلات مالی فراوانی بود.

چرخه گردون چقدر باید بچرخد تا همچنین هنرمندی را دوباره بیابد.......؟؟؟

یادش شاد.

"Rest In Peace

mr.dish

توجه: به دلیل اختصاصی بودن مطلب استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع میباشد.

آدرس دیگر مجله پرشین براوو:

http://persianbravonews.blogfa.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر