ما برآنيم كه با به وجود آوردن فضايي باز امكان خبررساني سالم و بدون سانسور در زمينه رسانه هاي فارسي زبان و بين المللي را فراهم نماييم.
آدرس تازه ما:
http://persianbravo.orq.ir
ما همچنان در دو آدرس قبلي نيز آپديت مطالب را خواهيم داشت:

http://persianbravonews2.blogspot.com
http://persianbravonews.blogfa.com

۱۳۸۸ تیر ۱۶, سه‌شنبه

فركانس تازه pen













تلويزيون PEN در فركانسي جديد روي ماهواره هاتبرد روي اير رفت.اين فركانس كه همان فركانس شبكه ME خدابيامرز است را چندي پيش ح.شبخيز نيز اعلام كرده بود.اين در حالي است كه بسياري از شبكه ها و فركانسها از جمله همين فركانس در بسياري از مناطق ايران قابل دريافت نيست.
حتي فركانس 11054 هاتبرد كه tv persia و اخيرا تلويزيون تپش روي آن برنامه هاي خود را با كيفيتي بالا عرضه ميكردند اخيرا ظاهرا به دليل موضع گيري اين دو شبكه در حوادث پس از انتخابات جزو ترانسپوندرهاي مورد غضب دولتيان قرار گرفتند.
بگذريم...تلويزيون پن ديشب يكي از پر بيننده ترين برنامه هاي زنده تلويزيوني دنيا را با امتياز از تلويزيون CBS پخش كرد.اين مراسم كه همزمان از تلويزيون ايران نيز پخش ميشد چيزي نبود جز مراسم وداع با پيكر مايكل جكسون سلطان پاپ كه در شهر فرشتگان سالن fare well برگزار ميشد.امتياز پخش زنده اين برنامه در شبكه هاي فارسي زبان به itn group و تپش داده شده بود كه در تلويزيون ايران و پن با گزارش زيبايي از آزيتا شيرازي اين برنامه تقديم به تمام فارسي زبانان گرديد.
هاتبرد
12207
هوريزنتال
27500

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر