ما برآنيم كه با به وجود آوردن فضايي باز امكان خبررساني سالم و بدون سانسور در زمينه رسانه هاي فارسي زبان و بين المللي را فراهم نماييم.
آدرس تازه ما:
http://persianbravo.orq.ir
ما همچنان در دو آدرس قبلي نيز آپديت مطالب را خواهيم داشت:

http://persianbravonews2.blogspot.com
http://persianbravonews.blogfa.com

۱۳۸۸ آبان ۱۸, دوشنبه

تلويزيوثامن


شبکه جهانی ثامن، فعالیت خود را بر روی ماهواره هات‌برد از فرکانس 11200 آغاز خواهد کرد.



شبکه جهانی ثامن در حوزه معارف دینی فعّالیت خواهد کرد و ساختار اساسی این شبکه نشر و پخش مفاهیم تربیتی، اخلاق اسلامی و گسترش فرهنگ اهل بیت است.

این شبکه ماهواره ای به هیچ ارگان و گروه خاصّی در داخل و خارج کشور وابستگی نداشته و کاملاً آزاد و مستقل به صورت مردم نهاد فعالیت می کند. اخلاق، تربیت، عقاید و ادیان محور های اصلی برنامه های این شبکه است.

این شبکه با پرهیز از بحث های اختلاف انگیز و جنجالی شعار اصلی خود را مهر و دانش می داند و به طرح تعالی آموزه های اهل بیت به ویژه امام رضا می پردازد.

گفتنی است، با وجود شبکه های مختلف اسلامی روی ماهواره هات‌برد،وجود شبکه جهانی ثامن ، چگونگی تامین هزینه های این شبکه و همچنین فرکانس موردنظر بسیار سئوال برانگیز خواهد بود.

Hotbird 6 (13.0E)

11200.00

V

27500

5/6

با سپاس از وحيد و افرا 2001

۲ نظر:

  1. با دروووووووووود خدمت زرتشت عزیز
    این دو لینک شما هیچ کدام فعال نمی باشد

    پاسخحذف
  2. در برنامه دیشب گل ریزان شبکه تپش اقای کوروش بی بی یان دو خبر دادند
    اول ابنکه خانم کریمی از طرف شاه ماهی موزیک ایران بانو گوگوش با ایشان تماس گرفته و مبلغ 1000 دلار به گل ریزان تپش کمک کردند

    و دوم اینکه اقای کوروش بی بی یان گفتند که تا چند روز اینده با خانم کریمی و اقای مهران عبد شاه جلسه ای دارند که مشکلات پیش امده بین شبکه ipn اقای مهران عبد شاه با گوگوش هر چه زود تر حل شود
    و این خبر بسیار جای خوشحال دارد که در تپش این چنین خبر های پخش می شود

    پاسخحذف