ما برآنيم كه با به وجود آوردن فضايي باز امكان خبررساني سالم و بدون سانسور در زمينه رسانه هاي فارسي زبان و بين المللي را فراهم نماييم.
آدرس تازه ما:
http://persianbravo.orq.ir
ما همچنان در دو آدرس قبلي نيز آپديت مطالب را خواهيم داشت:

http://persianbravonews2.blogspot.com
http://persianbravonews.blogfa.com

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۰, جمعه

week end update





با مروری بر خبرها و آپدیت آخر هفته ای که گذشت در خدمت شما بزرگواران هستم

تلویزیون ایران ITN روی فرکانسی دیگر از ماهواره هاتبرد نیز روی ایر رفت...این در حالی است که فرکانس قبلی این شبکه از کیفیت مطلوبی برخوردار بود و فرکانس جدیدی که ITN روی آن کوچ کرده (فرکانس LIVE-TOP) در بیشتر مناطق دچار پارازیت دائمی میباشد...این کانال جایگزین شبکه کردی KNN شده است.
هاتبرد
11642
H
27500
update: این شبکه هم اکنون از روی فرکانس جدید برداشته شده است.
*****


سریال prison break یا فرار از زندان بزودی از شبکه FARSI1 پخش خواهد شد...البته در حال حاضر شبکه pstv از مجموعه شبکه های قارچی mohajer network نیز به تازگی البته به صورت غیر رسمی و توسط سی دی های مرکز رسانه های تصویری به پخش این سریال اهتمام ورزیده است.!!
******

بالاخره آگهی شبکه جدید تلویزیون PMC به نام PMC FAMILY از این شبکه پخش گردید.... این شبکه جدید و حرفه ای بزودی تمامی سریالها و برنامه های تلویزیونی که هم اکنون در تلویزیون pmc music پخش میشود را به علاوه برنامه هایی تازه و در خور خانواده ها را پخش خواهد کرد... بزودی مشخصات این شبکه از همین طریق اعلام خواهد شد.
*******

تلویزیون SHANSON tv چندی است روی ماهواره هاتبرد برنامه های خود را ارائه میدهد...این شبکه پخش موزیک به پخش موزیک ویدیو و کنسرتهای پاپ و راک قدیمی فولکلور و سنتی زیبا و لطیف روسی پرداخته و در کل جزو شبکه های حرفه ای در این مقوله به حساب میرود....
هاتبرد
11034
ورتیکال
27500
********


تلویزیون پر خاطره NITV به مدیریت ضیا آتابای روی ماهواره گالکسی25 برای آمریکا کانادا و مکزیک روی ایر رفت...چندی است زمزمه هایی مبنب بر آمدن این شبکه روی ماهواره برای ایران و اروپا نیز به گوش میرسد.
12022
ورتیکال
22000
++++++++++++++++++++


آدرسهای مجله رسانه ای براوو! پارسی

http://persianbravonews2.blogspot.com

http://persianbravonews.mihanblog.com

http://persianbravonews.blog.com

http://persianbravonews.blogfa.com

ایمیل:

irani_aryayi@yahoo.com


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر