ما برآنيم كه با به وجود آوردن فضايي باز امكان خبررساني سالم و بدون سانسور در زمينه رسانه هاي فارسي زبان و بين المللي را فراهم نماييم.
آدرس تازه ما:
http://persianbravo.orq.ir
ما همچنان در دو آدرس قبلي نيز آپديت مطالب را خواهيم داشت:

http://persianbravonews2.blogspot.com
http://persianbravonews.blogfa.com

۱۳۸۹ مرداد ۹, شنبه

مجموعه ای از اخبار رسانه های فارسی و جهانی

با چند خبر در خدمتتان میباشم.. تلویزیون جدیدی در زمینه مد زیبایی و برندهای مطرح روز دنیا مدلها عکاسی مدلینگ و طراحی لباس  روی ماهواره هاتبرد روی ایر رفت.این شبکه که fashion one نام دارد برنامه های متنوعی در موارد ذکر شده داراست.
هاتبرد
11585
ورتیکال
27500
******
تلویزیون فارسی 1 روی فرکانس جدید اختصاصی خود در هاتبرد دچار پارازیت گردید و هم اکنون از روی این فرکانس نیز رسما برداشته شد.ظاهرا فرکانس 11727 یوروبرد9 نیز این شبکه را از روی ایر برداشته است... تنها جایی که هم اکنون پذیرای این شبکه خوب فارسی زبان است ماهواره یوتلست دبلیو 3 میباشد.
طبق خبرهای رسیده دلیل سرشاخ شدن دولت ایران با این شبکه قصد مدیران این مجموعه از افتتاح شبکه خبری فارسی نیوز میباشد.
هم اکنون روی فرکانس اختصاصی اسبق! فارسی1 شبکه pdf به صورت feed برنامه های خود را ارائه میدهد.
هاتبرد
11317
ورتیکال
27500
*******
شبکه دوم pmc یعنی pmc family به صورت مستقل روی ماهواره هاتبرد روی ایر رفت. این شبکه هم اکنون برنامه های pmc music  را پخش میکند بزودی بصورت 24 ساعته برنامه هایی جدید نظیر آنچه که به صورت ساعتی در بخش برنامه های خانوادگی این شبکه دیدید را شاهد خواهید بود.
هاتبرد
12245
هوریزنتال
27500
********
تلویزیون صدای آمریکا روی فرکانسی تازه در ماهواره تل استار12 روی ایر رفت...این شبکه پس از چندی که فرکانس 12608 برای این شبکه رسما بلا استفاده شده بود انتخاب شد.
تل استار12
11566
ورتیکال
2214

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر