ما برآنيم كه با به وجود آوردن فضايي باز امكان خبررساني سالم و بدون سانسور در زمينه رسانه هاي فارسي زبان و بين المللي را فراهم نماييم.
آدرس تازه ما:
http://persianbravo.orq.ir
ما همچنان در دو آدرس قبلي نيز آپديت مطالب را خواهيم داشت:

http://persianbravonews2.blogspot.com
http://persianbravonews.blogfa.com

۱۳۸۹ شهریور ۵, جمعه

آپدیت هفتگی

دوستان گرامی به دلیل گرفتاریهای شخصی مجموعه اینترنتی براوو! پارسی اخبار خود را به صورت هفتگی ارائه میدهد.تنها در صورتی که خبر ویژه ای در روزهای هفته باشد خبر ویژه تحت همین نام در روزهای دیگر هفته آپدیت خواهد شد. در تلاش هستم که روز خاصی را برای آپدیت هفتگی اعلام کنم.به هر حال از دیرکرد برخی اخبار عذرخواهی میکنم.
و اما اخبار رسانه ها در هفته ای که گذشت:
1.شبکه ای با نام TOP Movies جایگزین شبکه کانال جدید در نایلست شد... شایعاتی در مورد فارسی بودن این شبکه به گوش میرسد که به هرحال باید نشست و دید!. فعلا زبان ثبت شده برای این شبکه عربی میباشد.
نایلست
10873
V
27500
******

2.تلویزیون امید ایران به مدیریت نادر رفیعی و IPN به مدیریت مهران عبد شاه روی دو فرکانس مختلف در هاتبرد روی ایر رفتند.تلویزیون امید ایران طی اطلاعیه ای در سایت خود اعلام کرده بود که بزودی روی ماهواره یوتلست دبلیو3 در کنار باقی شبکه های فارسی قرار بگیرد که تاکنون این موضوع تحقق نیافته است.

امید ایران
هاتبرد
11470
ورتیکال
27500
*
IPN
هاتبرد
11566
هوریزنتال
27500
**********

3.تلویزیون TV Persia1 نیز بزودی به جمع شبکه های پخش کننده سریالهای دوبله شده خارجی میپیوندد. این شبکه اولین سریال خود را با نام JULIA بزودی آغاز خواهد کرد.
 *********
4.همانطور که قبلا اعلام کرده بودیم تلویزیون رسا(رسانه سبز ازادی) متعلق به جنبش اصلاحات ایران به رهبری م. ح. موسوی و م. کروبی از نامزدان معترض به نتایج انتخابات سال 88 ایران قرار است بزودی روی ماهواره در دسترس همگان قرار گیرد.
این شبکه تلویزیونی اخیرا طی اطلاعیه ای در صحه فیس بوک خود اعلام کرده که برنامه های این شبکه بزودی روی ماهواره (تاریخ مصرف گذشته!) telstar12 روی ایر میرود.با توجه به نیاز علاقمندان و طرفداران این جنبش به در دسترس بودن این شبکه و مشکلات ماهواره یاد شده طرفداران این تلویزیون اپوزیسیون طی اطلاعیه و نامه های فراوان در خواست های خود را مبنی بر آمدن این شبکه روی یوتلست دبلیو3 اعلام کردند و مدیران آین تلویزیون اعلام کرده اند که در صورت کمک مالی علاقمندان و البته برطرف شدن مشکلات فنی تلویزیون رسا روی یوتلست دبلیو 3 نیز روی ایر خواهد رفت.
*****************************************************
در ضمن سایت جدید دوست گرامی میلاد عزیز در زمینه ماهواره و رسانه اخیرا افتتاح شده است . از علاقمندان دعوت میکنم تا با میلاد عزیز همراه شوند.

آدرس های MelliSatelliteNews


۲ نظر: