ما برآنيم كه با به وجود آوردن فضايي باز امكان خبررساني سالم و بدون سانسور در زمينه رسانه هاي فارسي زبان و بين المللي را فراهم نماييم.
آدرس تازه ما:
http://persianbravo.orq.ir
ما همچنان در دو آدرس قبلي نيز آپديت مطالب را خواهيم داشت:

http://persianbravonews2.blogspot.com
http://persianbravonews.blogfa.com

۱۳۸۹ شهریور ۲۹, دوشنبه

مقاله و خبری پیرامون طپش-شبکه جدید فیلم در هاتبرد



تلویزیون طپش به قول طرفدارانش حرفه ای ترییییین !!!! شبکه فارسی زبان که ار آمریکا پخش میشود آنچنان دچار سردرگمی و مشکل شده است که پا روی آرمانهای دیرینه اش میگذارد.
این شبکه و مدیریت پرمدعای خود امیرقاسمی چندی پیش پس از بالا آوردن بدهیهای فراوان و جدایی از شریک دیرینه اش مسعود جمالی که به قطع چند ماهه این شبکه به اصطلاح حرفه ای انجامید بازگشتی با تغییر و تحولات ظاهری ولی با کیفیت بسیار پایین شروع به کار کرد.این شبکه بازگشت ولی با لوگویی جدید.مدیریت این شبکه نام TIیا Tapesh international را برای خود انتخاب کرد با لوگویی شبیه به شبکه سوم کوتاه مدت این مجموعه که قرار بود جام جهانی 2004 را زنده و بدون کد شدن روی هاتبرد!!!! با نام T3 time پخش کند.
این شبکه پس از بازگشت و البته پخش LAN یا اینترنتی خود و نه ادعای آمدن فایبر شبکه و پخش 4 مگابایت باز نیز دچار قطع و وصلهای فراوان شد.... قطع و وصلهایی که گاهی شاید هفته ها به طول می انجامد.
آیا ادعای سابق امیرقاسمی را به یاد دارید ؟ زمانی که وی تله شاپینگ را و فروش فرش و جواهر را تقبیح و مدیران شبکه ها را به ساده نگاری و غیر حرفه ای بودن متهم میکرد؟ هم اکنون ساعتهای بسیاری از برنامه های تلویزیون طپش به این اوامر اختصاص می یابد. ساعتها فروش جواهر .. و پدیده ای جدیدتر از علیرضا امیرقاسمی :
این شبکه ساعاتی از برنامه خود را میفروشد...مدیریت این شبکه در آستانه این تصمیم ساعاتی از برنامه خود را به شبکه ای آنهم سیاسی بر خلاف خط مشی و ایده آل های امیرقاسمی اجاره داده است. این شبکه ساعتی اینچنین خود را معرفی کرده است:
تلویزیون «ایران ما» توسط شهره عاصمی راه‌اندازی شده است. او که فارغ‌التحصیل رشته تئاتر است و علاوه بر بازیگری در تئاتر، چه در داخل و چه در خارج از کشور، سابقه‌ای نسبتا طولانی در امر برنامه سازی، گویندگی و مجری‌گری برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی دارد، در حال حاضر هم مدیریت و هم اجرای برنامه‌های متنوع این تلویزیون را بر عهده دارد.
شهره عاصمی عضو یا هوادار هیچ حزب، سازمان و گروه سیاسی نیست و در نظر دارد، ضمن حفظ عقاید و مواضع سیاسی شخصی خود، از تلویزیون «ایران ما» پایگاهی بسازد کاملا آزاد، دموکراتیک و بدون جانب‌گیری برای آگاهی‌ رسانی سالم، بدون خدشه و بی‌طرفانه، و نیز انعکاس افکار و عقاید گوناگون در جامعه متنوع و رنگارنگ ایران به منظور ارتقاء فرهنگ سیاسی و اجتماعی مردمان کشورمان.
هدف تلویزیون «ایران ما»، در کنار و همپای خبررسانی و آگاهی‌بخشی مسئولانه، برقراری دیالوگی ملی بین همه ایرانیان است.
**************************
تلویزیون جدیدی روی یکی از فرکانسهای هاتبرد پخش تست برنامه های خود را آغاز کرد. این کانال که Movie 1 Channel نام دارد به پخش قسمتهای میکس شده فیلمهای مختلف میپردازد . مطابق گذشته تعدادی از همراهان این مجموعه احتمال فارسی زبان بودن این شبکه را بعید نمیدانند.
هاتبرد
11642
ورتیکال
27500

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر