ما برآنيم كه با به وجود آوردن فضايي باز امكان خبررساني سالم و بدون سانسور در زمينه رسانه هاي فارسي زبان و بين المللي را فراهم نماييم.
آدرس تازه ما:
http://persianbravo.orq.ir
ما همچنان در دو آدرس قبلي نيز آپديت مطالب را خواهيم داشت:

http://persianbravonews2.blogspot.com
http://persianbravonews.blogfa.com

۱۳۸۹ مهر ۲۹, پنجشنبه

سه خبر برای پایان هفته


امیدوارم آخر هفته خوبی در ایران و هفته خوبی در اقصا نقاط دنیا داشته باشید.با چند خبر در خدمت شما همراهان هستم.
1.شبکه تلویزیونی یورونیوز از 27 اکتبر-چهارشنبه هفته پیش رو رسما افتتاح خواهد شد. از این پس فارسی زبانان جهان نیز مانند سایر ملل اخبار آپدیت بروز و جذاب تصویری دنیا را دنبال نمایند...هم اکنون اخبار فارسی زبان این شبکه در وبسایت فارسی یورونیوز قابل دریافت میباشد.
_____________________

تلویزیون TVP1(tv persia one) پس از چندین سال بین شبکه های فارسی زبان خارج از کشور پخش اولین سریال ایرانی تولید شده در خارج از کشور خود را آنهم با سبک و سیاقی آزاد به سبک آنچه در سریالهای روز دنیا میبینیم را آغاز خواهد کرد.
این سریال که ملاقات با سرنوشت نام دارد در آلمان تهیه شده و میتواند سرآغاز تولید سریالهای ایرانی در خارج از کشور باشد...لازم به ذکر است چند سال پیش در ابتدای شروع به کار NITV این شبکه تولید و پخش سریالی به نام رز و گیتار را آغاز کرد که دیری نپایید که پخش سریال در میانه راه متوقف شد.سریال ملاقات با سرنوشت دوشنبه ها ساعت 19:30 از شبکه tv persia1 اغاز خواهد شد و مسلما بینندگان فراوانی را پای تلویزیون خواهد نشاند.
--------------------------------------

تلویزیون Gem music بزودی فرکانس خود را تغییر خواهد داد . این شبکه به دنبال پارازیتهای فراوان روی فرکانس 10723 هاتبرد و تقاضای بینندگان خود بزودی فرکانس خود را به یکی از قویترین و بهترین آنها تغییر خواهد داد.فعلا گزینه اصلی  مدیریت شبکه فرکانس 11317 هاتبرد فرکانسی که از 6 آبان تلویزیون حرفه ای manoto1 را روی ایر خواهد برد میباشد.همچنین علاقه مندان این شبکه میتوانند کیفیت فرکانس یاد شده را در مناطق مختلف کشور به روابط عمومی gem tv اعلام نمایند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر