ما برآنيم كه با به وجود آوردن فضايي باز امكان خبررساني سالم و بدون سانسور در زمينه رسانه هاي فارسي زبان و بين المللي را فراهم نماييم.
آدرس تازه ما:
http://persianbravo.orq.ir
ما همچنان در دو آدرس قبلي نيز آپديت مطالب را خواهيم داشت:

http://persianbravonews2.blogspot.com
http://persianbravonews.blogfa.com

۱۳۸۹ اسفند ۲۷, جمعه

به استقبال نوروز ۱۳۹۰ با برنامه های نوروزی بخش فارسی صدای آمریکا



امسال تلویزیون فارسی صدای آمریکا، با چهار ساعت برنامه زنده به استقبال سال جدید خورشیدی می رود. این برنامه زنده و سرگرم کننده از ساعت ۱۰:۳۰ شب به وقت تهران در روز یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۸۹ آغاز می شود.
پریسا فرهادی و بهنام ناطقی، میزبان برنامه نوروزی امسال صدای آمریکا هستند و در آخرین ساعات سال ۸۹ و اولین دقایق دهه پیش رو در کنار شما خواهند بود.
برنامه نوروزی ۱۳۹۰ شبکه خبری فارسی صدای آمریکا، با پخش کارتون «اولین نوروز» از مجموعه «بابک و دوستان» آغاز می شود. «بابک و دوستان، اولین نوروز» که چند سال پیش توسط فیلمسازان جوان ایرانی- آمریکایی داستین الیس، علی جتا و بنفشه رضائی تولید و وارد بازار شد، قصه یک کودک ایرانی به نام بابک است که در آمریکا زندگی می کند و با فرارسیدن نوروز و همچنین اعیاد ملی آمریکایی، با دوستان آمریکایی اش احساس بیگانگی می کند. بابک در طول داستان، با مفهوم نوروز و برخی دیگر از آداب و رسوم ایرانی آشنا می شود. این کارتون توانست توجه خانواده های بسیاری از ایرانیان مهاجر را که فرزندانشان شناخت زیادی از آداب و رسوم ایرانی ندارند، به خود جلب کند.
پخش مستقیم نمایش «یک ایرانی در بهشت» که به شکل زنده در سالن محل برگزاری برنامه نوروزی، اجرا می شود، از دیگر بخش های این برنامه است. نمایش کمدی «یک ایرانی در بهشت» را هوشنگ توزیع، بازیگر و نمایش نامه نویس مقیم لس آنجلس کارگردانی کرده است و در آن خود و همسرش شهره آغداشلو، بازیگر سرشناس ایرانی، بازی می کنند. این نمایش در سال ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰، در شهرهای گوناگون جهان به روی صحنه رفت.
در کنار سفره هفت سین امسال، نگاهی خواهیم داشت به مهمترین خبرهای جهان در سالی که گذشت. در این قسمت، گزارش های مختلفی از رویدادهای جهان، از جمله در زمینه های هنری، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی همراه با مصاحبه های متنوع با افراد سرشناس، به نمایش درخواهد آمد.
برنامه نوروزی صدای آمریکا، همچنین شامل بخش های دیدنی دیگر، شامل گزارش و موسیقی نیز هست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر