ما برآنيم كه با به وجود آوردن فضايي باز امكان خبررساني سالم و بدون سانسور در زمينه رسانه هاي فارسي زبان و بين المللي را فراهم نماييم.
آدرس تازه ما:
http://persianbravo.orq.ir
ما همچنان در دو آدرس قبلي نيز آپديت مطالب را خواهيم داشت:

http://persianbravonews2.blogspot.com
http://persianbravonews.blogfa.com

۱۳۹۰ اردیبهشت ۶, سه‌شنبه

اخبار هفته اول اردیبهشت - قسمت دوم


شبکه تازه ای با نام Time Movies روی ماهواره نایلست روی ایر رفت. این شبکه که شعبه جدید تلویزیون Top movies (همان شبکه ای که یکسره به پخش فیلمهای ترسناک میپردازد) میباشد به پخش تمامی ژانرهای فیلمهای هالیوودی از رومانس و تاریخی گرفته تا ترسناک و اکشن به زبان اصلی و با زیرنویس عربی خواهد پرداخت.
نایلست
10723
هوریزنتال
27500
*******

دو  شبکه پخش موزیک حرفه ای روی ماهواره هاتبرد روی ایر رفتند.این دو شبکه که اولی POLO TV نام دارد به پخش موسیقی روز لهستان و اروپا و دیگری با نام شناخته شده VIRGIN Radio tv|که  زیر مجموعه کمپانی بزرگ پخش موسیقی بین المللی VIRGINمیباشد و موزیک ویدیوهای حرفه ای و به روز دنیا بخصوص سبک راک را پخش میکند.
هاتبرد
11541
ورتیکال
22000
***************

شبکه IFILM شبکه ای که حکومت اسلامی ایران برای مقابله با شبکه های خارجی افتتاح کرده بود و به زبان عربی سریال و فیلمهای ایرانی را دوبله و پخش میکند تراک صدای فارسی خود را هم برای بینندگان فارسی زبان اضافه کرد که اگرچه این سریالها میان عرب زبانان طرفدار ندارد ولی لااقل بینندگان داخلی را در نبود شبکه و برنامه هایی جذاب بتواند به پای تلویزیونها بنشاند. این شبکه ظاهرا قرار است بزودی به مجموعه پخش دیجیتال داخل کشور نیز اضافه شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر