ما برآنيم كه با به وجود آوردن فضايي باز امكان خبررساني سالم و بدون سانسور در زمينه رسانه هاي فارسي زبان و بين المللي را فراهم نماييم.
آدرس تازه ما:
http://persianbravo.orq.ir
ما همچنان در دو آدرس قبلي نيز آپديت مطالب را خواهيم داشت:

http://persianbravonews2.blogspot.com
http://persianbravonews.blogfa.com

۱۳۸۹ فروردین ۱, یکشنبه

خلاصه اخبار رسانه ای آغازین سال89

با درود فراوان بمناسبت فرارسیدن سال نو خورشیدی...اخبار دو روز اخیر را به خلاصه خدمتتان عرض خواهیم کرد:
تلویزیون pmc با تغییر مجدد نام خود به pmc music نوید شبکه جدید خود را در سال نوی خورشیدی به بینندگان خود داد.این شبکه تازه به پخش فیلم سریال و برنامه های سرگرم کننده بین المللی میپردازد.
تلویزیون ایران پن لایو و شبکه تازه تاسیس تاپ به نظر بینندگان شبکه های فارسی زبان لقب بهترین برنامه نوروزی امسال را از آن خود کردند.این در حالی بود که تلویزیون فارسی بی بی سی و صدای آمریکا نیز رده های بعدی این برنامه ها را از لحاظ تعداد بیننده را برای خود کردند.تلویزیون جام جم آمریکا و برنامه ساعتی طپش نیز رده های بعدی برنامه های نوروزی را در قالب بهترینها داشتند.برنامه های تلویزیون tv persia1 و gem نیز در نوع خود بی نظیر بود.
این در حالی بود که تلویزیون فارسی بی بی سی تنها پس از 24 ساعت بازگشت به هاتبرد مجددا از سوی دولتمردان ایران زده شد.پس از آن نیز تلویزیون فارسی صدای آمریکا و چند شبکه فارسی زبان دیگر روی این ماهواره دچار اشکال شدند.این موضوع ظاهرا نشانه آن بود که اجماع جهانی جهت منزوی کردن ایران در برنامه پارازیتهای مزاحم موثر واقع نشده بود.لازم به ذکر ست که تلویزیونهای یاد شده هم اکنون از روی هاتبرد برداشته شده اند...
تلویزیون پرشین استار نیز از مجموعه مهاجر لندن برنامه های تست خود را آغاز کرد این شبکه به مانند ایران موزیک به پخش کلیپهای داخل کشور میپردازد.
تعطیلات نوروزی پر نشاطی را همراه با شبکه های فارسی زبان بگذرانید.
تا خبر بعد
بدرود
mr.dish

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر