ما برآنيم كه با به وجود آوردن فضايي باز امكان خبررساني سالم و بدون سانسور در زمينه رسانه هاي فارسي زبان و بين المللي را فراهم نماييم.
آدرس تازه ما:
http://persianbravo.orq.ir
ما همچنان در دو آدرس قبلي نيز آپديت مطالب را خواهيم داشت:

http://persianbravonews2.blogspot.com
http://persianbravonews.blogfa.com

۱۳۸۹ فروردین ۶, جمعه

pmc one ... coming soon

با درود فراوان و امید اینکه تعطیلات نوروزی برای شما عزیزان داخل ایران شاد و مفید بوده باشد.من به دلیل اینکه هفته آینده را در یک سفر کاری سپری خواهم کرد آخرین خبر نوروزی خود را همینجا اعلام خواهم کرد ...در صورت وجود اخبار ویژه این خبرها را از طریق سایت خوب ایرانست به مدیریت سهند گرامی دنبال فرمایید.
IRANSATNEWS.COM - IranSat - اخبار ماهواره و رسانه

******

همانطور که قبلا اعلام کرده بودم تلویزیون خوب PMC در سال جدید آرم خود را به PMC MUSIC تغییر نام داد...این عمل به این دلیل صورت گرفت که این شبکه در سال نوی خورشیدی شبکه جدیدی را با نام PMC ONE روی ایر خواهد برد.این شبکه تمامی سریالها برنامه های تلویزیونی و ... را مضاف بر سریالها و برنامه های جدیدی نظیر شوی اپرا کارتون و فیلمهای سینمایی شامل خواهد شد.این شبکه که به شبکه خانوادگی این مجموعه نام گرفته شوهای واریته و... را برای تمامی سنین از 3 تا 80 سال ارائه میکند.همچنین برنامه هایی خاص و ویژه مخصوص خانمها و علاقمندان نظیر مد آشپزی طراحی منزل و مسابقات تلویزیونی را در بر میگیرد.
به قول سایت کیامکس
PMC One will be the one to watch for all the family
زمان روی ایر رفتن این شبکه بزودی از همین طریق اعلام میگردد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر