ما برآنيم كه با به وجود آوردن فضايي باز امكان خبررساني سالم و بدون سانسور در زمينه رسانه هاي فارسي زبان و بين المللي را فراهم نماييم.
آدرس تازه ما:
http://persianbravo.orq.ir
ما همچنان در دو آدرس قبلي نيز آپديت مطالب را خواهيم داشت:

http://persianbravonews2.blogspot.com
http://persianbravonews.blogfa.com

۱۳۸۹ خرداد ۳۱, دوشنبه

معرفی 2 شبکه جدید فارسی زبان






تلویزیون فارسی زبان جدیدی از ونکوور کانادا شروع به کار کرده است. این شبکه که قدرت پنهان یا hidden power نام دارد بیشتر به مسایل معنوی و اعتقادی میپردازد... جالب اینکه یکی از بنیانگذاران و همکاران اصلی این شبکه آقای پرفسور دکتر !!! علی اکبری معروف است که مطابق گذشته به مسایل درمان و انرژی دهی از راه دور میپردازد....این شبکه هم اکنون روی آمریکا و کانادا قابل دریافت است.این شبکه آگهی نخواهد داشت و تنها از طریق کمکهای مردمی اداره میشود؟؟!!!!!
معرفی شبکه از قول وبسایت شبکه قدرت پنهان

تلویزیون نیروی پنهان اولین تلویزون جهانی فارسی زبان مستقر در ونکوورکانادا میباشد. این تلویزون به هیچ گروه خاص سیاسی و مذهبی تعلق ندارد وصرفا در جهت گسترش ارتباط میان هموطنان عزیز در سر تا سر جهان گام بر میدارد. مدیریت این تلویزون افتخار دارد كه در پیشبرد اهداف خود با جناب دکترمحمد علی اکبری همکاری نزدیک داشته و بطور مستمر برنامه های ایشان را بصورت زنده و ضبط شده پخش مینماید.

بینندگان گرامی ، تلویزیون نیروی پنهان صرفا یک موسسه فرهنگی-معنوی است ، از این رو مدیریت این شبکه از پذیرش هر گونه آگهی معذور میباشد. از توجه شما متشکریم .


گالکسی

11836 MHZ
Vertical
20.770
3/4
*******

شبکه تفریحی بسیار ! حرفه ای به نام من وتو قرار است از اروپا و شهر لندن شروع به کار کند...این شبکه قرار است بسیار مستقل به پخش برنامه های حرفه ای بپردازد...هنوز تاریخ و فرکانسی برای این شبکه اعلام نشده است.
معرفی شبکه از زبان وبسایت رسمی man o to tv

آیا وقتی‌ میشنوید یکی‌ میگه تلویزیون ایرانی‌ چی‌ فکر میکنید؟ یک تلویزیون با بودجه کم با برنامه های الکی که یک نفر میاد جلوی دوربین و فقط خط تلفن میگیره؟

آیا دلتون می‌خواست یه تلویزیون درست حسابی‌ داشتیم؟ یک تلویزیون حرفه ای که نگاه کردنش چندش آور نباشه؟که چیزی رو هم به من و تو دیکته نکنه . برنامه های خودش رو داشته باشه، برنامه های با حال، ابتکاری ، هیجان انگیز، جنجالی و حتی برنامه هایی‌ که خود شما درست کرده باشید.

خوب شاید اون چیزی که از یک تلویزیون ایرانی‌ میخواستین همین تلویزیون ‘من و تو’ باشه .

شاید هم نباشه پس ببینیم و تعریف کنیم ☺

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر