ما برآنيم كه با به وجود آوردن فضايي باز امكان خبررساني سالم و بدون سانسور در زمينه رسانه هاي فارسي زبان و بين المللي را فراهم نماييم.
آدرس تازه ما:
http://persianbravo.orq.ir
ما همچنان در دو آدرس قبلي نيز آپديت مطالب را خواهيم داشت:

http://persianbravonews2.blogspot.com
http://persianbravonews.blogfa.com

۱۳۸۹ خرداد ۱۸, سه‌شنبه

جام جهانی 2010 و رسانه ها و ساعات پخش




جام جهانی هم مجددا از راه رسید و دوباره میان مردم دنیا شور و عشق و صفا بر قرار شد... مسابقاتی که مردم ملل مختلف را فارغ از رنگ پوست و نژاد کنار هم مینشاند تا حدود یکماهی را با اشکها و لبخندهای شیرین خود سپری کنند... در این میان برای ما ایرانیان جای بسی رنج که به علت سیاستهای غلط ورزشی کشورمان تیم ملی فوتبال کشورمان از رفتن به این مسابقات باز ماند...ولی با اینحال میتوان گفت بسیاری از هموطنان ما حاضرند که در روزهای آتی با تشویق تیم مورد نظر خود از طریق رسانه ها تلویزیون و صد البته شبکه های ماهواره ای که شاید کمی آزادتر و بدون سانسور!!!!(انگاری که مردم دنیا که روی صندلیهای استادیومها مشغول شادی هستند دارند فیلم پو*ر*نو بازی میکنند که صدا و سیمای ایران آن حرکات ژانگولر! معابانه را با سانسور آن انجام میدهد) تماشا کنند.
در این میان صدا و سیمای ج ا که تا چند روز پیش هنوز امتیاز پخش این بازیها را از مرجع بین المللی اخذ نکرده بود از شبکه سه3 سیما برای بینندگان داخل کشور به پخش بازیها و با رعایت نکات بالا میپردازد... که البته مطمئنا انتظار پخش افتتاحیه بازیها در روز پنجشنبه را از این مجموعه نخواهیم داشت!
به هر حال همانطور که گفتیم افتتاحیه بازیها فردا شب (پنجشنبه) احتمالا حدود ساعت 21 به وقت تهران را میتوانید به صورت رایگان از شبکه های ZDF , Ard DAS,lider و RTS روی ماهواره های مختلف از جمله هاتبرد تماشا کنید.


همچنین کنسرت ویژه ای از ساعت 22:30 فردا شب به وقت ایران در اورلاندو استادیوم شهر ژوهانسبورگ هم به مدت سه ساعت با حضور مشهورترین چهره ها برگزار خواهد شد که به احتمال زیاد از بسیاری از شبکه های یاد شده و یاد نشده و همچنین تلویزیون یورواسپرت پخش خواهد شد..زمان پخش مسابقات را نیز به وقت ایران در زیر میاوریم تا شما عزیزان راحتتر به مسابقات و شبکه های پخش آزاد دسترسی داشته باشید:

شبکه های احتمالی پخش آزاد مسابقات

شبکه IBA Channnel 1 روی ماهواره Amos 3 با بیم خاورمیانه و پوششی خوب روی کشور ما مسابقات رو به صورت رایگان پخش میکنه, این کانال متعلق به کشور اسرائیل هست.

فرکانس
3/4 8518 11647V


شبكه rts در w3 به صورت فری پخش خواهد كرد احتمالا


کانال RTK1 کشور کوزوو
این کانال روی ماهواره
Eutelsat W2M/Sesat-1/E.Bird-16 قرار دارد و به احتمال زیاد بازی ها رو به صورت فری (آزاد) پخش کنه.

شبکه TV Georgine
قرار است مسابقات جام جهانی را پخش کند این کانال به هنگام پخش مسابقات با سیستم بیس کد می شود. در ضمن این کانال روی ماهواره ترکست می باشد.





الجزیره اسپورت اعلام کرد که این شبکه چندین بازی جام جهانی را به صورت رایگان پخش خواهد کرد.......منبع موثق در این شبکه گفت که این شبکه علاوه بر پخش رایگان مراسم افتتاحیه و بازی افتتاحیه و همچنین بازی فینال قصد دارد که بازیهای مرحله ی نیمه نهایی و همچنین بازیهایی که تیم الجزایر در آن شرکت دارد را نیز به صورت رایگان پخش کند و برای این کار با فیفا نیز مذاکراتی داشته است



آنچه که مسلم شده این است که این شبکه مراسم افتتاحیه و بازی افتتاحیه در 11 جون بین مکزیک و آفریقای جنوبی و نیز بازی فینال را به صورت رایگان پخش خواهد کردو برای پخش رایگان بازیهای مرحله ی نیمه نهایی نیز در حال مذاکره است و برای پخش بازیهای تیم الجزایر به عنوان تنها نماینده جهان عرب هم تلاش خواهد کرد.....



كانال راه فردا كه یك كانال افغانی هست در ماهواره تركست اقدام به پخش فری با زبان شیرین فارسی دری خواهد كرد :

Turksat
11988 H 2222


و همچنین نور افغانستان واقع در اسیاست 3s



-----------





-----------




-----------




-----------




-----------






و همچنیـــن :




-----------




-----------



-----------





-----------





-----------





-----------





-----------





-----------





-----------





-----------





-----------





-----------





-----------





-----------





-----
پاینده باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر