ما برآنيم كه با به وجود آوردن فضايي باز امكان خبررساني سالم و بدون سانسور در زمينه رسانه هاي فارسي زبان و بين المللي را فراهم نماييم.
آدرس تازه ما:
http://persianbravo.orq.ir
ما همچنان در دو آدرس قبلي نيز آپديت مطالب را خواهيم داشت:

http://persianbravonews2.blogspot.com
http://persianbravonews.blogfa.com

۱۳۸۸ آبان ۹, شنبه

مهران آي پي ان و دسيسه تازه

يك توضيح:دوستان گرامي به دليل اشكال در سايت پارس تم متاسفانه دو روزي است كه مجله پرشين براوو در آدرس بلاگفا قابل مشاهده نميباشد. به همين دليل موقتا روي اين آدرس قالب جديدي را جايگزين كرده تا مشكل وبسايت پارس تم مرتفع شود.

****

و اما خبر جديد اينكه مهران عبد شاه اعلام كرد كه بزودي در آمريكا و دبي از خانم گوگوش شكايت دادگاهي خواهد كرد.وي كه در برنامه خود همراه با همسرش با بينندگان خود صحبت ميكرد بيان كرد وي هزينه بسيار بالايي بابت كنسرت نوروز 87 خانم گوگوش در دبي همراه با شريك خود آقاي بستكي كرده و قرار بر اين بوده كه باقي كنسرتها هم با وي و گروهش! برگزار شود ولي كنسرتي كه هم اكنون با مديا اسپانسرينگ فارسي 1 قرار است در دبي بر قرار شود برخلاف وعده هاي قبلي است.

ظاهرا اين مرد نه چندان محترم باز با كسري بيننده روبرو شده و قصد داره پروژه جديدي را جهت جذب بيننده و آگهي دهنده به خود جلب كنه.پروژه اي كه اينقدر كهنه شده كه ديگه معلوم نيست به سرانجامي كه يك رسانه دار ورشكسته مثل مهران عبدشاه ميخواد برسه.

****

آدرسهاي جديد ما را فراموش نكنيد:

http://persianbravonews1.blogfa.com

http://persianbravonews.blogspot.com

۳ نظر:

  1. با نزدیک شدن 13 آبان و حضور دوباره
    کانال های channel 6 بر روی هاتبرد و win tv و gunaz tv بر روی یوروبرد 9 و کانال 1 بر روی یوتل ست قطع شدند.

    پاسخحذف
  2. با سلام و تشکر
    من نمی دونم آیا اصلاً کسی به این شبکه نگاه می کنه؟
    من که خودم اون زمان فقط به خاطر کنسرت خانم گوگوش و ویدئو ایشون تماشا کردم. الان فکر کنم فرکانس جدیدشم ندارم که ببینم.
    به هر حال این جماعت کار نابلد تا تونستن به جون گوگوش افتادن. خوب گوگوشه دیگه اسمش که میاد همه گردنها می چرخه به طرف اونی که گفته.
    چقدر جالب فرمودین درباره این آقا و کثری بیننده شون. احتمالاً همین است که شما گفتین اینها برای جلب بیننده چه کارها که نمی کنن.

    پاسخحذف
  3. در برنامه دیشب گل ریزان شبکه تپش اقای کوروش بی بی یان دو خبر دادند
    اول ابنکه خانم کریمی از طرف شاه ماهی موزیک ایران بانو گوگوش با ایشان تماس گرفته و مبلغ 1000 دلار به گل ریزان تپش کمک کردند

    و دوم اینکه اقای کوروش بی بی یان گفتند که تا چند روز اینده با خانم کریمی و اقای مهران عبد شاه جلسه ای دارند که مشکلات پیش امده بین شبکه ipn اقای مهران عبد شاه با گوگوش هر چه زود تر حل شود
    و این خبر بسیار جای خوشحال دارد که در تپش این چنین خبر های پخش می شود

    پاسخحذف