ما برآنيم كه با به وجود آوردن فضايي باز امكان خبررساني سالم و بدون سانسور در زمينه رسانه هاي فارسي زبان و بين المللي را فراهم نماييم.
آدرس تازه ما:
http://persianbravo.orq.ir
ما همچنان در دو آدرس قبلي نيز آپديت مطالب را خواهيم داشت:

http://persianbravonews2.blogspot.com
http://persianbravonews.blogfa.com

۱۳۸۸ مهر ۱۰, جمعه

تله تان به قیمت عدم تعطیلی شبکه ها


گروه تلویزیونی ITN بزودی برنامه تله تان (برنامه جمع آوری کمکهای مردمی از طریق تلویزیون) را ارائه خواهند داد.مشکلات مالی و اقتصادی جهانی سبب این شد که تعداد آگهیها حتی در شبکه پر آگهیی چون تلویزیون ایران به شدت کاهش بیابد.

این گونه رسانه ها که بالطبع در آمدی جز آگهی ندارند در یکسال گذشته دستخوش مشکلات فراوانی شده اند. بخصوص اینکه منبع اصلی آگهیهای این شبکه ها که از کشور امارات تامین میشد نیز دستخوش مشکلات فراوانی شده است.مجموعه تلویزیونهای ایران که جزو قوی ترین رسانه های فارسی از لحاظ مالی و آگهی در آمریکا بود نیز مجبور شده در سه روز از تاریخ 21 آبانماه سال جاری به سبک چهار سال پیش به قبل با گرفتن جشنی از مردم درخواست مالی کرده تا مشکلات سه شبکه زیر گروه ITN را جبران کنند.چندی پیش نیز شبکه چهارم این گروه به نام ME نیز بالاجبار رو به زوال رفت.

همانگونه که تلویزیون طپش نیز در ماههای گذشته مجبور به بستن شبکه موزیک خود شد و هم اکنون نیز تنها شبکه مانده را به سختی اداره میکند.

در صورت علاقه به این شبکه ها در روزهای اعلام شده در جشن تله تان ITN GROUP شرکت نمایید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر