ما برآنيم كه با به وجود آوردن فضايي باز امكان خبررساني سالم و بدون سانسور در زمينه رسانه هاي فارسي زبان و بين المللي را فراهم نماييم.
آدرس تازه ما:
http://persianbravo.orq.ir
ما همچنان در دو آدرس قبلي نيز آپديت مطالب را خواهيم داشت:

http://persianbravonews2.blogspot.com
http://persianbravonews.blogfa.com

۱۳۸۸ مهر ۲۱, سه‌شنبه

two news from two farsi channel

پس از تلويزيون فارسي1 تلويزيون GEM نيز اقدام به خريداري دوبله و پخش سريال كره اي كرده است.اين سريال كه روزگار شاهزاده نام دارد بزودي از اين شبكه دوبله و پخش خواهد شد. همچنين سريالها و برنامه هاي ديگري هم توسط تلويزيون gem خريداري شده كه بزودي اعلام خواهد شد.

در مورد سريال روزگار شاهزاده كليك كنيد

تلويزيون تپش كه قبلا در خبرها آمده بود دچار ورشكستگي مالي شده و با قضاياي دادگاه و طلبكاران دست و پنجه نرم ميكند قرار است در برنامه اي در دوسه هفته آينده به اصطلاح تله تان برگذار كند...البته با عذرخواهي از آقاي اميرقاسمي چون ظاهرا از اين كلمه زيلد دل خوشي نداره و در چند سال گذشته هر شبكه اي كه تله تان برگزار ميكرده رو به تمسخر گرفته..اينبار هم به اصلاح اين دوست گرامي زرنگ بازيش گل كرده و ميخواد قبل از تله تان گروه ITN اين برنامه رو برگزار كنه..تازه ديشب اين حضرت آقا در برنامه اش در جواب يكي از بيننده گان اعلام كرد ما اسم اين برنامه رو تله تان نميذاريم.ما برنامه مون از اين دست به اون دسته ..برنامه ويژه پخش ميكنيم جاش شما به ما پول بديد...حال اون كه شب خيز هم اعلام كرده كه 72 ساعت به سبك برنامه هاي عيد برنامه ويژه و نمايش و .... داره..

واقعا اين آقاي اميرقاسمي از اوناشه ها........!!!!

***********************************************************

آدرسهاي جديد ما را فراموش نكنيد:

http://persianbravonews1.blogfa.com

http://persianbravonews.blogspot.com

۱ نظر:

  1. به نظرم حیف هست که طپش دچار مشکل بشه تا تعطیل بشه. خداییش برنامه های بعد از سه چهار تا شبکه مثل pmc gem farsi1 از بقیه یه سر و گردن بالاتره. itn که چیزی نداره یه مشت لمپن بازی

    پاسخحذف