ما برآنيم كه با به وجود آوردن فضايي باز امكان خبررساني سالم و بدون سانسور در زمينه رسانه هاي فارسي زبان و بين المللي را فراهم نماييم.
آدرس تازه ما:
http://persianbravo.orq.ir
ما همچنان در دو آدرس قبلي نيز آپديت مطالب را خواهيم داشت:

http://persianbravonews2.blogspot.com
http://persianbravonews.blogfa.com

۱۳۸۸ دی ۱۶, چهارشنبه

پارازیتهای مصلحتی یا واقعی؟

























روز تاسوعا و عاشورا با اتفاقاتی که در تهران و بسیاری از شهرهای ایران رخ داد و به دلیل سانسور فراوان در رسانه های داخلی نیاز رسانه ای بی طرف که بتواند اخبار را دور از جناح بندی و طرفداری از طرفی خاص کاملا حس میشد.

در این میان تلویزیونهای صدای آمریکا و بی بی سی فارسی تنها شبکه هایی بودند که برای مردم میتوانستند قابل اطمینان باشند.

این موضوع ادامه داشت تا روز چهارشنبه ای که تظاهرات دولتی میدان انقلاب تهران و با حضور تعدادی از افراد که شما حدس بزنید از کجا و چگونه در این تجمع شرکت کرده بودند !!!! و محکوم کردن جریان روز عاشورا به دولتهای خارجی و بخصوص دو شبکه یاد شده به یکباره این دو شبکه دچار پارازیتی شدند که دیگر اینان را توان مقابله با آن نبود!

باورتون میشه ؟ شبکه هایی که روی چندین ماهواره در حال پخش برنامه هستند به یکباره روی پر بیننده ترین ماهواره های پخش خود را متوقف و اظهار کردند که ما به دلیل پارازیت امکان پخش نداریم.....لطفا برای دیدن برنامه های ما به ماهواره هایی که تعداد بیننده هاش در تمام دنیا به 100000 نفر نمیرسه مراجعه کنید.!

یکی خطهای رنگی جای خبر تحویل میدهد و دیگری آرمی ثابت...

جالب نیست؟شما چه فکری میکنید؟تلویزیون بی بی سی هم اکنون لوگوی خود را روی ایر میبرد...ولی حتی اخبار را به صورت صدایی نیز روی لوگو پخش نمیکند...دائما اعلام میکند فرکانس ما روی نایلست فلان است ولی از تصویر خبری نیست...

واقعا آیا ما فکر کردیم که دو رسانه خارجی که تنها به زبان ما صحبت میکنند را انتظار داریم نگرانمان باشند؟؟هر شبکه ای سیاست کشور خود را پیاده میکنند.و مطمئن باشید آن را به صلاح من و شما ترجیح میدهند.(البته نقش خبر رسانی مفید این دو شبکه را کتمان نمیکنیم)

به امید اینکه شبکه ای مستقل و قابل اطمینان ایرانی مرکز پیگیری خبرهای ما باشد-شبکه ای که صلاحش صلاح من و توی ایرانی باشد و ...

همچنان منتظریم تا بی بی سی به روی هاتبرد و نایلست بازگردد تا شاید خبری ..امیدی ....واقعیتی را بتوانیم در نبود رسانه ای آزاد بیابیم!!!!

و مدیران ایرانی این شبکه ها هر روز میگویند ما تصویر خود را قطع نکرده ایم....ای پارازیت بی ادب!!!!

نویسنده این مقاله: آرا-کلن آلمان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر