ما برآنيم كه با به وجود آوردن فضايي باز امكان خبررساني سالم و بدون سانسور در زمينه رسانه هاي فارسي زبان و بين المللي را فراهم نماييم.
آدرس تازه ما:
http://persianbravo.orq.ir
ما همچنان در دو آدرس قبلي نيز آپديت مطالب را خواهيم داشت:

http://persianbravonews2.blogspot.com
http://persianbravonews.blogfa.com

۱۳۸۸ دی ۲۲, سه‌شنبه

nessma-zee & bye to w2m sat




با درود و خوش آمد شما گراميان در آدرس جديد مجله پرشين براوو!
----

امروز با سه خبر در خدمت شما عزيزان هستم.خبر اول اينكه ماهواره يوتلست دبليو2ام كائنات را وداع گفت و به همين دليل تمامي شبكه هايي كه به دليل پارازيت زميني از كشور پارازيت خيز ايران به اين ماهواره كوچ كرده بودند مجبور به ترك اين ماهواره شده و به جاي آن روي ماهواره تازه سروصدا كرده يوتلست دبليو3 سكنا گزيدند.اگر ميخواهيد در مورد قصه ترك ماهواره دبليو2 اطلاعات بيشتري كسب كنيد به سايت isn و لينك زير مراجعه نماييد:

خبر دوم : شبكه ZEE TV كه به پخش فيلمها و برنامه هاي هندي اختصاص دارد شبكه روسي زبان خود را در هاتبرد روي آنتن برد.اين شبكه فيلمهاي هندي را با دوبله روسي و به صورت رايگان ارائه ميدهد.
هاتبرد
11411
هوريزنتال
27500

و خبر سوم:تلويزيون Nessma كه چندي پيش از نايلست قطع شده بود روي ماهواره جديدي روي اير رفت.اين شبكه به پخش موزيكهاي فرانسوي عربي و فيلمها و سريالهاي الجزايري و مغربي اختصاص دارد و در كل جزو شبكه هاي پر بيننده به حساب ميرود.
نايلست
12206
ورتيكال
27500
********

عزيزان آدرسهاي ديگر ما متاسفانه در ايران فيلتر شده است...براي اينكه بدون في لتر شكن ! بتوانيد از مجله ما بازديد كنيد به آدرس زير مراجعه كنيد:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر