ما برآنيم كه با به وجود آوردن فضايي باز امكان خبررساني سالم و بدون سانسور در زمينه رسانه هاي فارسي زبان و بين المللي را فراهم نماييم.
آدرس تازه ما:
http://persianbravo.orq.ir
ما همچنان در دو آدرس قبلي نيز آپديت مطالب را خواهيم داشت:

http://persianbravonews2.blogspot.com
http://persianbravonews.blogfa.com

۱۳۸۸ بهمن ۹, جمعه

nat geo music fta on hotbird & new sat for pars tv



تلويزيون National ْGeographic Music روي ماهواره هاتبرد و به صورت فعلا رايگان روي اير رفت. اين شبكه كه از مجموعه گروه شبكه هاي جغرافياي جهاني ميباشد به پخش موسيقي نواحي مختلف دنيا به شكل كاملا حرفه اي و كلاسه شده ميپردازد.
هاتبرد
11862
هوريزنتال
27500

*****

تلويزيون پارس روي ماهواره يوتلست دبليو3 نيز روي اير رفت. اين شبكه طبق آگهي كه هم اكنون از تلويزيون انديشه پخش ميشود براي ايران و اروپا روي سه ماهواره يوروبرد9 تل استار12 و اخيرا يوتلست دبليو3 برنامه هاي خود را ارائه ميدهد.جالب اينكه مجددا تمامي شبكه هاي سياسي روي يك فركانس در يوتلست جمع شده اند فارغ از اينكه اگر پارازيتي خداي ناكرده روي اين ماهواره به صورت حرفه اي !!! فرستاده شود دودمان تمامي شبكه ها را به يكباره به باد خواهد داد.
يوتلست دبليو 3
10720
هوريزنتال
22000
*****

و در آخر تلويزيون فارسي بي بي سي از روي هاتبرد رسما برداشته شد.اين شبكه به شكل كاملا شكست خورده از غول پارازيت ماهواره پربيننده هاتبرد را به قصد تل استار12! و يوتلست دبليو3 وداع گفت.اقدامي كه بيشتر به سياست انگليسي شبيه بود و نه چيز ديگر.و اين به آن معني است كه لااقل 50% بينندگان اين شبكه از ديدن و خبرگرفتن از طريق شبكه فارسي بي بي سي باز خواهند ماند . والبته دل عده اي را هم از اين عمل شاد كرد!!!!,

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر