ما برآنيم كه با به وجود آوردن فضايي باز امكان خبررساني سالم و بدون سانسور در زمينه رسانه هاي فارسي زبان و بين المللي را فراهم نماييم.
آدرس تازه ما:
http://persianbravo.orq.ir
ما همچنان در دو آدرس قبلي نيز آپديت مطالب را خواهيم داشت:

http://persianbravonews2.blogspot.com
http://persianbravonews.blogfa.com

۱۳۸۸ مرداد ۱۸, یکشنبه

دو هنرپیشه ایرانی از بریتانیا تقاضای پناهندگی کردند

دو هنرپیشه و نوازنده جوان ایرانی، که در فیلم "کسی از گربه های ایرونی خبر نداره" ساخته بهمن قبادی بازی کرده بودند، از کشور بریتانیا تقاضای پناهندگی کرده اند.

اشکان کوشانژاد 24 ساله و نگار شقاقی، دوست دختر 23 ساله او، برای نمایش این فیلم در جشنواره فیلم کن به همراه بهمن قبادی از ایران خارج شدند.

فیلم "کسی از گربه های ایرونی خبر نداره" درباره وضعیت گروه های موسیقی زیرزمینی در تهران است که آقای کوشانژاد و خانم شقاقی نقش های اصلی این فیلم را بازی می کردند.

این دو نفر ادعا کرده اند نیروهای امنیتی در ایران، یکی دیگر از اعضای گروه موسیقی شان را که در بریتانیا همراه آنها بوده، بعد از بازگشت به تهران دستگیر کرده اند و به همین دلیل اگر آنها به ایران برگردند، جانشان در خطر خواهد بود.

فیلم "کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره" ساخته بهمن قبادی،کارگردان ایرانی جایزه ویژه بخش "نوعی نگاه" را در شصت و دومین دوره فستیوال بین‌المللی کن برنده شد. این فیلم از راه‌های "غیررسمی" به جشنواره عرضه شده بود.

فیلم سینمایی "کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره" داستانی مستندگونه دارد و به دردسرهای گروه‌های فعال در "موسیقی زیرزمینی" در ایران می‌پردازد. در فیلم دختر و پسر جوانی برای تشکیل یک گروه موسیقی زیرزمینی، اجرای کارهای خود، خروج از کشور به قصد برگزاری کنسرت، به هر دری می‌زنند اما سرانجام به خاطر موانع فراوان شکست می‌خورند.

در فیلم غیر از یک هنرپیشه حرفه‌ای، یعنی حامد بهداد بازیگر سینما و تلویزیون، سایر بازیگران از جمله اشکان کوشانژاد و نگار شقاقی، غیرحرفه‌ای هستند و در واقع ایفاگر نقش واقعی خود هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر