ما برآنيم كه با به وجود آوردن فضايي باز امكان خبررساني سالم و بدون سانسور در زمينه رسانه هاي فارسي زبان و بين المللي را فراهم نماييم.
آدرس تازه ما:
http://persianbravo.orq.ir
ما همچنان در دو آدرس قبلي نيز آپديت مطالب را خواهيم داشت:

http://persianbravonews2.blogspot.com
http://persianbravonews.blogfa.com

۱۳۸۸ مرداد ۱۹, دوشنبه

همانطور كه قبلا اعلام كرديم تلويزيوت nat geo ابوظبي روي فركانسي جديد در نايل ست نيز قابل دريافت شده بود...روي اين ترانسپوندر شبكه هاي خوب ديگري نيز وجود دارند كه همينجا به معرفي برخي از اين شبكه ها ميپردازيم:

شبكه اي به نام Orient يا مشرق روي اين فركانس روي اي رفته است...اين شبكه متعلق به كشور مصر و داراي برنامه هاي مفيد و سرگرم كننده به زبانهاي عربي و يا در بخش فيلم و برخي برنامه ها به زبان انگليسي ميباشد.

شبكه euro news نيز روي اين ترانسپوندر در حال پخش خبر و برنامه هاي خود ميباشد.اين شبكه تنها شبكه خبري مصور در دنيا ميباشد كه به زبانهاي مختلف برنامه هاي خود را پخش ميكند..قرار است در آينده نزديك زبان فارسي نيز به تراك زبانهاي اين كانال خبري اضافه شود.

و شبكه auto moto كه همانطور كه از اسمش پيداست حول محور اتومبيلها و موتورسيكلتهاي جديد قطعات و tuning اتومبيل برنامه هاي خود را ارئه ميدهد.برنامه هاي اين كانال مصري به زبانهاي عربي و در برخي برنامه ها به زبان انگليسي ميباشد.

Atlantic Bird 4A (7.0W)

10911.00

V

27500

3/4

************

آدرس بلاگ اسپات ما:

http://persianbravonews.blogspot.com

آدرسهاي ديگر ما:

http://persianbravonews.tk

http://persianbravonews.orq.ir

ايميلهاي ما جهت تماس شما عزيزان:

irani_aryayi@yahoo.com

mrdish@persianbravo.tk

info@persianbravo.tk

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر