ما برآنيم كه با به وجود آوردن فضايي باز امكان خبررساني سالم و بدون سانسور در زمينه رسانه هاي فارسي زبان و بين المللي را فراهم نماييم.
آدرس تازه ما:
http://persianbravo.orq.ir
ما همچنان در دو آدرس قبلي نيز آپديت مطالب را خواهيم داشت:

http://persianbravonews2.blogspot.com
http://persianbravonews.blogfa.com

۱۳۸۸ مرداد ۲۹, پنجشنبه

افتتاح مجدد تلويزيون صبا خيال يا واقعيت؟


تلويزيون صبا قرار است مجددا راه اندازي شود...چند سال پيش قرار بود مهدي كروبي تلويزيوني مستقل كه بيانگر نظرات و ديدگاههاي وي و حزب اعتماد ملي باشد با مديريت بهروز افخمي افتتاح كند...

تمام برنامه ها دستگاهها و وسايل لازم براي افتتاح يك تلويزيون در امارات نصب شد...استوديوي كوچكي نيز براي اجراي برنامه ها در اين كشور كوچك پايه گذاري شد و قرار بود شب يلداي آن سال افتتاح اين شبكه باشد.

اما مخالفت ها جبهه گيريهاي بسياري از سران و گروههاي جناح راست و اصولگراي وقت باعث آن شد تا اين پروژه در نطفه خفه شود..

ولي پس از انتخابات اخير و تقلبهاي گسترده در آن كه مخالفان دولت فعلي و جمع كسيري از مردم به آن معتقدند و درگيريهاي زيادي كه در كوچه و خيابان صورت گرفت شايد تنها رسانه هايي كه نامزدان معترض به نتايج انتخابات ميتوانستند به صورت رسمي خبرها و اطلاعات خود را رد و بدل كنند سايت قلم وابسته به ميرحسين موسوي و روزنامه اعتماد ملي وابسته به جناح مهدي كروبي بود كه چند روز گذشته با بسته شدن روزنامه اعتماد ملي تنها رسانه اين حزب هم به حال تعطيل درآمد.

حال به نقل از سايت جرس كروبي قرار است مجددا تلويزيون صبا را راه اندازي كند تا لااقل رسانه اي آزاد براي بيان نظرات و موضع گيريهاي مخالف دولت باشد.البته همچنان كروبي در پي آزاد سازي روزنامه خود استكه در صورت رفع توقيف وي فعلا سراغ تاسيس تلويزيون صبا نخواهد رفت.

پس از درج اين خبر تعداد زيادي از كارگردانان و توليد كنندگان براي همكاري در اين شبكه اعلام آمادگي كرده اند.

توضيح: اين خبر فعلا از منابع رسمي تاييد نشده و تنها منبع پخش اين خبر سايت جرس ميباشد.در ضمن اين مطلب چكيده اي از مطلب درج شده در سايت ياد شده بود.

سپاس از آرياي گرامي

***

http://persianbravonews.blogspot.com

http://persianbravonews.tk

http://persianbravonews.orq.ir

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر