ما برآنيم كه با به وجود آوردن فضايي باز امكان خبررساني سالم و بدون سانسور در زمينه رسانه هاي فارسي زبان و بين المللي را فراهم نماييم.
آدرس تازه ما:
http://persianbravo.orq.ir
ما همچنان در دو آدرس قبلي نيز آپديت مطالب را خواهيم داشت:

http://persianbravonews2.blogspot.com
http://persianbravonews.blogfa.com

۱۳۸۸ مرداد ۲۵, یکشنبه

اطلاعيه كانال جديد و خداحافظي با تپش؟؟؟!!!

اطلاعیه در باره بازگشت کانال جدید به ماهواره هاتبرد

خوشحالیم به اطلاعتان برسانیم که کانال جدید که از ٥ مردادماه به دلیل پارازیت شدید جمهوری اسلامی از هاتبرد پخش نمی شد و صرفا از طریق ماهواره یوتل سات و همچنین از طریق اینترنت قابل دسترس بود، اکنون دوباره در هاتبرد نیز قابل دریافت خواهد شد.

برنامه های کانال جدید را میتوانید هر روز از ساعت ٧ صبح تا ٧ شب تهران بر روی فرکانس جدید (تلویزیون کومله) دریافت دارید:

فرکانس: ١٢٤٧٦
سیمبل ریت: ٢٧٥٠٠
اف ای سی: ٤/٣ (سه چهارم)
پلاریزاسیون: افقی

در صورتیکه مشکل فنی غیر قابل پیش بینی ای رخ ندهد برنامه های کانال جدید در روز ١٥ اوت ٢٠٠٩ برابر با ٢٤ مرداد ماه ١٣٨٨ بر روی فرکانس فوق پخش خواهد شد.

یادآور میشویم که کانال جدید در صدد است تا علاوه بر پخش ١٢ ساعته فوق و همزمان با آن، امکان پخش برنامه های خود را در فرکانس دیگری در ماهواره هاتبرد و بصورت ٢٤ ساعته فراهم کند. همچنین برنامه کانال جدید کماکان بصورت ٢٤ ساعته در اینترنت قابل دریافت است.

از این فرصت استفاده کرده و از همه دوستانی که در این مدت با نگرانی در مورد ادامه کار کانال جدید در هاتبرد می پرسیدند و نیز از عزیزانی که امکان پخش مجدد آنرا فراهم آوردند عمیقا تشکر میکنیم. فرکانس و سایر مشخصات و ساعات پخش مجدد کانال جدید در هاتبرد را به اطلاع همه علاقمندان برسانید.

فرستنده این مطلب:

میلاد1 گرامی با سپاس


تلویزیون t2 از دیروز قطع شده است....علت این قطعی معلوم نیست ولی گاهی اوقات این شبکه روی color bar صدا نیز پخش میکند...احتمالا این مورد اشکال فنی از کمپانی ماهواره میباشد.

update:طبق خبرهای رسیده به دلیل اختلاف اين شبكه با کمپانی ماهواره این شبکه در هاتبرد موقتا روی هیچ فرکانسی قابل دریافت نمیباشد.

update2:هم اكنون روي فركانس 11470 تپش1و 11411 تپش2 به جاي نام اين شبكه ها روي منوي رسيورها test card مشاهده ميشود...فعلا خبري از رفتن اين شبكه روي فركانس جديد در دست نيست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر