ما برآنيم كه با به وجود آوردن فضايي باز امكان خبررساني سالم و بدون سانسور در زمينه رسانه هاي فارسي زبان و بين المللي را فراهم نماييم.
آدرس تازه ما:
http://persianbravo.orq.ir
ما همچنان در دو آدرس قبلي نيز آپديت مطالب را خواهيم داشت:

http://persianbravonews2.blogspot.com
http://persianbravonews.blogfa.com

۱۳۸۸ شهریور ۱۸, چهارشنبه

فارسی1 هم به جمع شبکه های عزادار پیوست


طبق اعلام مدیریت شبکه FARSI1 این شبکه نیز از دیگر شبکه ها مصون نمانده و برنامه های خود را در ایام سوگواری پیش رو تحت تاثیر قرار خواهد داد. جالب اینجاست که طبق اعلام سایتهای داخلی صاحب این شبکه مردی یهودی (رابرت مرداک)و صاحب کمپانیهای فاکس و چندین غول رسانه ای در دنیاست و آمده تا فرهنگ دینی میهنی ما را تحت تاثیر قرار دهد.!!!!

ظاهرا تاثیر آگهیهای داخلی نظیر bosch-genesisو سونی اریکسون این شبکه صهیونیست!!! را نیز تحت تاثیر قرار داده و مرداک هم مسلمان مومن و معتقد شده است.

جبهه ای که برخی رسانه های خاص داخلی نسبت به این شبکه و mbc persia و همچنین bbc persian گرفته اند و اینکه استکبار جهانی کمر همت بسته که فرهنگ غنی ما را نابود کنند...ولی این یهودی بی همه چیز دم افطار اذان پخش کرده و در روزهای عزا داری امام اول شیعیان برنامه های خود را تغییرات عمده میدهد.من نمیدانم..شما قضاوت کنید.

به هر حال این شبکه در دو روز پایان این هفته برنامه های خود را تغییرات عمده ای داده است.به این شکل که سریالهای کمدی پایان هفته بالکل تعطیل شده و فردا در نیمه روز از ساعت 7.30 صبح الی 11.30 سریال سامسون و از آن به بعد تا پایان روز 12 شب سریال ویکتوریا از اول تا پایان ارائه میشود...در روز شهادت یعنی جمعه نیز کلا برنامه ها قطع میباشد.

لیست برنامه ها را از اینجا دریافت نمایید

۱ نظر: