ما برآنيم كه با به وجود آوردن فضايي باز امكان خبررساني سالم و بدون سانسور در زمينه رسانه هاي فارسي زبان و بين المللي را فراهم نماييم.
آدرس تازه ما:
http://persianbravo.orq.ir
ما همچنان در دو آدرس قبلي نيز آپديت مطالب را خواهيم داشت:

http://persianbravonews2.blogspot.com
http://persianbravonews.blogfa.com

۱۳۸۸ مهر ۱, چهارشنبه



در دايره رقابت شبكه هاي نيمه حرفه اي فارسي زبان تلويزيون PMC جندي است اقدام به تبليغات برنامه ها و سريالهاي مستند و داستاني جديدي كرده كه بزودي براي پخش آماده خواهد شد.به هر حال با آمدن شبكه هايي نظير فارسي1 و يا نويدهايي كه تلويزيون tv persia و...ميدهند ميبايست كمي به فكر برنامه سازي و تهيه و خريد برنامه هاي حرفه اي تازه بود.

يكي از اين برنامه هاي در حال تبليغ ملاقات با اژدها نام دارد كه برنامه اي مسند در مورد ورزشهاي رزمي مصاحبه و مشاهده فن ها تمرينات و... در اين زمينه ميباشد.برنامه ديگر حرفه اي ها نام دارد كه در مورد علم روز تكنولوژي و دست آورهاي جديد روز ميباشد.برنامه ديگر دنده5 نام دارد كه در اين برنامه شما ميتوانيد با جديدترين اتومبيلها در كلاس و سيستمهاي نوين اين رشته مسابقات و ديگر زمينه ها در مورد اين رشته ميباشد.

همچنين سري مسابقه جديدي در تلويزيون pmc به نام هرم يا pyramid در حال شكل گيري است كه به محض مطلع شدن از سبك اين مسابقه شما را آگاه خواهيم كرد.لازم به ذكر است كه اين مسابقه هم اكنون مشغول جذب شركت كننده از طريق آدرس pyramid@pmc.tv ميباشد.مسابقه اي كه جايزه اي تا سقف يك ميليون تومان خواهد داشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر