ما برآنيم كه با به وجود آوردن فضايي باز امكان خبررساني سالم و بدون سانسور در زمينه رسانه هاي فارسي زبان و بين المللي را فراهم نماييم.
آدرس تازه ما:
http://persianbravo.orq.ir
ما همچنان در دو آدرس قبلي نيز آپديت مطالب را خواهيم داشت:

http://persianbravonews2.blogspot.com
http://persianbravonews.blogfa.com

۱۳۸۸ مهر ۵, یکشنبه

اطلاعيه فوري PBN



دوستان گرامي متاسفانه به علت نامردمي برخي كوردلان آدرس بلاگفاي ما در برخي ispها فيلتر شده است.از شما خواهشمندم تا زماني كه به آدرسي جديد كوچ نماييم اخبار را از همين طريق پيگيري فرماييد.متاسفانه ننگاننگ چي ها كاري غير از دو رنگي و چند رنگي نداشته و ندارند و هر جا و هر كسي كه مورد لطف شما عزيزان قرار ميگيره مورد عناد اين موجودات انسان نما قرار خواهد گرفت.
لطفا اين آدرس رو به تمام دوستان و همراهان خود اطلاع دهيد.

۹ نظر:

  1. حالا اینجاشو دیدی بقیش هم ببین
    نامردم اگه این وبلاگ هم نگفتم فیلتر کنن
    فقط کمی صبر تا تو باشی دیگه به رنگارنگ نگی نگانگ

    پاسخحذف
  2. آریا :
    سلام ، متاسفانه بلاگفا انتقال مطلب را بسته است ، من راهی پیدا خواهم کرد و به شما می گویم. ولی به بلاگ اسپات امکان پذیر نیست.

    پاسخحذف
  3. درود به مستردیش عزیز و دوستانی که احتمالا این پیامو میخونن. سهند آی اس ان هستم. کمو بیش هروقت بتونم به وبلاگ شما دوست عزیز سر میزنم و از همه دوستانی که هنوز به من لطف دارن و بندرو از یاد نبردن تشکر می کنم. از دوست قدیمیم میلاد عزیز هم تشکر می کنم و میدونم که حتما به آدرس ایمیلم میل میفرسته و متاسفانه من اون ایمیل آدرس رو هم از دست دادم.سعی میکنم بزودی باز هم باهاش در ارتباط باشم.
    در مورد فیلتر شدن اصلا نگران نباشید چون نیاز به توضیح نیست که تاریخ مصرف حکومت تموم شده و تغییر در راهه اما اصولا این فیلتر شدن ها نشون میده شما موثر بودید وقتی در غیاب آی اس ان آدرس اصلی اونو فیلتر میکنن و با همون لوگو البته بدون پرچم آدرس های جعلی میسازن از اینکه بلاگ مفیدی مثل شمارو فیلتر کنن نباید تعجب کرد.

    به هر حال براتون آرزوی موفقیت میکنم و باز هم از زحماتی که می کشید تشکر می کنم.

    پاسخحذف
  4. با سپاس از شما دوست گرامي سهند جان واقعا جاي شما و ايرانست واقعي خاليه...اميدوارم در تمامي ادوار زندگي موفق و پيروز باشي..به اميد بازگشت isn

    پاسخحذف
  5. to ro khoda ghavi bash edame bede mardune ma hame dust darimmmmmmmm edame bede nars por energy

    پاسخحذف
  6. لینک پیوندتون اصلاح شد....من فکر می کنم دست بلاگفا تو دست رژیم رژیمه..منم یک وبلاگ سیاسی دارم که تو بلاگفا فیلتر شد....به امید آزادی ایران

    پاسخحذف
  7. mr.dish عزیز درود بر شما.رژیم خونخوار جمهوری کثیف اسلامی هفته پیش روز دوشنبه هر 2 وبلاگم را در سرور بلاگفا مسدود کرد ولی بزودی ظرف چند ساعت آینده دوباره وبلاگ هایم راه اندازی خواهد شد.mr.dish عزیز نگران هیچی نباشید ما در کنارتان هستیم و مطمئن باشید دوستانی که مطالب شما در سرور بلاگفا را می خواندند دوباره آدرس شما را پیدا می کنند و به شما می پیوندند.mr.dish جان در وبلاگ جدیدم آدرس جدید شما را حتما لینک خواهم کرد.فقط لطفا پرچم ملی ایران یعنی پرچم 3رنگ شیروخورشیدنشان را در گوشه وبلاگتان قرار دهید.با سپاس

    مرگ و ننگ بر رژیم خونخوار جمهوری کثیف اسلامی

    پاسخحذف
  8. سهند آی اس ان نازنینم درود بیکران بر شما.امیدوارم حالتان خوب باشد.سهند عزیزم همیشه برایت ایمیل می فرستم دوست خوبم و همیشه به یادتم.سهند نازنین مطمئن باش همه بچه های ISN همیشه به یادت هستند و هرگز شما دوست نازنینم و ISN را فراموش نخواهند کرد.سهند گرامی با افتخار در مقابل بزرگواریت سره تعظیم فرو می آورم.سهند جان زحمات شما دوست نازنینم را هرگز فراموش نمی کنم.سهند عزیزم بی نهایت دوستت دارم و بی نهایت دلم برات تنگ شده بود.سهند عزیزم امیدوارم هر جا که هستی همیشه شاد و پیروز و موفق و سالم باشی.سهند جان امیدوارم بزودی ISN با قدرت همیشگی دوباره راه اندازی شود.

    سهند جان من خیلی از وقت ها وقتی شعار نویسی روی پول های اسکناسی می کنم می نویسم"ما هستیم سهند ISN عزیز" یا " ما هستیم ISN".سهند عزیزم تردید نداشته باش اسم شما مبارز راستین و ISN در تاریخ مبارزات مردم ایران ثبت شده است.سهند جان هرگز زحماتی که شما نازنین برای رادیو و تلویزیون های پارسی زبان به خصوص رادیو و تلویزیون های پارسی زبان مبارز سیاسی کشیدید فراموش نخواهیم کرد.سهند نازنین رژیم خونخوار جمهوری کثیف اسلامی بی نهایت از شما و ISN می ترسد.همانطوریکه اشاره کردید رژیم خونخوار جمهوری اسلامی همه آدرس های ISN را فیلتر کرده است.

    سهند عزیزم مواظب خودت باش

    بی نهایت دوستت دارم

    تا آخرین نفس ما هستیم

    زندانی سیاسی آزاد باید گردد

    رژیم خونخوار جمهوری کثیف اسلامی باید برود


    زنده باد شاهزاده رضا پهلوی

    پاینده ایران و ایرانی

    جاوید ایران پادشاهی

    پاسخحذف
  9. ISN تا همیشه در قلب های ماست

    پاسخحذف